کد خبر : 1675071 | 05 فروردين 1399 ساعت 13:36 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال سرگرمی من است و من عاشق موسیقی ام؛

آیا ویروس کرونا باعث خداحافظی دنی آلوز می‌شود؟

دنی آلوز ستاره سابق تیم های پاری سن ژرمن و بارسلونا از سائوپائولو عقیده دارد که ویروس کرونا باعث تکامل مردم و افزایش آگاهی آن ها خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن برزیلی که به دلیل پست های اینستاگرامی از محبوب ترین های فضای مجازی به شمار می‌رود، شب گذشته در یک گفتگوی لایو با یک خواننده کلمبیایی، حرف های جالبی را درباره ویروس کرونا به زبان آورد. آلوز معتقد است پس از پایان شیوع کرونا که در حال حاضر همه کشورها از جمله برزیل را گرفتار کرده است، یک تغییر اساسی در جهان ایجاد خواهد شد.

 

او می‌گوید: البته فکر نمی‌کنم دنیا به جای بهتری تبدیل می‌شود اما این بیماری باعث پیشرفت مردم خواهد شد. البته افراد بد همیشه وجود خواهند داشت همانطور که همیشه در تاریخ بوده اما آگاهی شدیدی در ساکنان کره زمین به وجود خواهد آمد. البته ارزش دادن به چیزهایی که در وجود خود داریم نه چیزهایی مثل پول و ثروت که به روش های مختلف آن ها را کسب کرده ایم.

 

جی بالوین خواننده کلمبیایی گفت که ما باید مثبت فکر کنیم تا همه چیز بگذرد. به نظرم این مثل یک فرآیند یاد گیری است، چیزی که من درباره انسان معاصر فکر می کنم، ما به چیزهایی که ارزش زیادی ندارند ارزش داده ایم و این شاید وقتی است که به خودمان برگردیم.

 

1487020

 

دنی آلوز که مثل هم تیمی هایش در سائوپائولو در خانه مشغول تمرین است، در هفته گذشته فیلم هایی را با موضوع تمرینات منتشر کرده بود. او در این باره می‌گوید: یکی از تمریناتی که در طول روز انجام می‌دهم، تمرین با حیوانات خانگی است و این موضوع بسیار سرگرمم می‌کند. اصولا ورزش همیشه حال من را بهتر میکند و اگرچه ما تمرینات را قطع کرده ایم اما به هر حال هرروز ورزش می‌کنم.

 

خواننده کلمبیایی از آلوز درباره آخرین باری که پایش به توپ خورده سوال کرد که این ستاره ملی پوش برزیلی در پاسخ گفت: شاید هم آخرین مسابقه ای که در آن به میدان رفتم، آخرین بازی عمر من باشد. البته این خیلی مهم نیست چون من عاشق موسیقی هستم و فوتبال فقط سرگرمی من است (می‌خندد).

دیدگاه‌ها