کد خبر : 1674331 | 27 اسفند 1398 ساعت 12:59 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روزنامه الریاضیه؛

مرحله گروهی لیگ قهرمانان با یک میزبان خاص

رسانه های عربستانی خبر دادند که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد 4 بازی پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در غرب آسیا را در دو هفته، به صورت متوالی و با میزبانی یک کشور خاص برگزار کند.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان با یک میزبان خاص

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود تا پیش از نوروز 99 چهار هفته از لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود اما شیوع کرونا لغو این بازی ها را به دنبال داشت. حالا خبر می‌رسد که فدراسیون های محلی کشورهای حاضر در مرحله گروهی، از AFC درخواست کرده اند که هفته پنجم و ششم نیز به تعویق بیفتد.

 

آنطور که روزنامه الریاضیه عربستان به نقل از منابع اختصاصی خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داده، تصمیم این نهاد این است که 4 هفته پایانی مرحله گروهی را بدون میزبان / میهمان برگزار کند. یعنی بازی ها در طول دو هفته و به صورت متوالی در یک کشور خاص به انجام برسند.

 

این در حالی است که روزنامه سعودی گمانه زنی خاصی درباره کشور میزبان نداشته اما تاریخ برگزاری بازی ها را آگوست (مرداد یا شهریور) اعلام کرده است. همچنین تنها بازی های منطقه غرب به این شکل برگزار خواهند شد.

 

نکته جالب این که در صورت تحقق این خبر، تیم های ایرانی هیچ میزبانی را تجربه نخواهند کرد چرا که بعید است AFC میزبانی کامل مرحله گروهی را به ایران واگذار کند.

قرار بود سه بازی دور برگشت مرحله گروهی به میزبانی تیم های ایرانی باشد و حالا با این تصمیم، احتمالا ایرانی ها بدون میزبانی مرحله گروهی را سپری خواهند کرد.

دیدگاه‌ها