کد خبر : 1672886 | 18 اسفند 1398 ساعت 22:00 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: بایرن خسته بود ولی3 امتیاز دلچسبی گرفتیم

بایرن مونیخ امشب در خانه خود آلیانز آرنا به مصاف آوگزبورگ رفت و با پیروزی 2-0 مقابل این تیم به روند پیروزی‌های اخیر خود ادامه داد.

فلیک: بایرن خسته بود ولی3 امتیاز دلچسبی گرفتیم

به  گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب درخانه خود استادیوم آلیانز آرنای شهر مونیخ در هفته بیست و پنجم فصل جاری بوندس‌لیگا میزبان آوگزبورگ بود. شاگردان هانسی فلیک در این دیدار با ارائه یک بازی برتر موفق شدند با گلهای توماس مولر و لئون گورتزکا حریف‌شان را 2-0 شکست داده و با اختلاف چهار امتیاز نسبت به دورتموند دوم جدولی، در صدر جدول بوندس‌لیگا بایستند.

 

1482119

 

هانسی فلیک سرمربی بایرن درپایان بازی در کنفرانس خبری خود ادعا کرد بازیکنانش بازی دشواری را درپیش داشته‌اند ولی به خوبی توانسته‌اند از پس مدیریت آن برآیند و سه امتیاز شیرین بدست بیاورند.

 

هانسی فلیک در این باره گفت:" ما می‌دانستیم که در مقابل آوگزبورگ بازی سختی در پیش داریم. نیمه اول نشان داد که  حق با ما بوده است. ما در این نیمه سرعت کافی را نداشتیم ولی بعد از آن همه بازی سخت در روزهای اخیر طبیعی بود که در چنین بازی‌ای از این نظر دچارمشکل بشویم. خستگی بازی‌های اخیر به وضوح در ساق‌های ما احساس می‌شد".

 

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" با شروع نیمه دوم هم نتوانستیم از فرصت‌های اولیه‌مان در این نیمه استفاده کنیم و آوگزبورگ هم شانس بزرگی برای گلزنی داشت. نتیجه 2-0 در این بازی برای ما یک نتیجه فوق‌العاده عالی است. مهم این است که ما سه امتیاز رابدست آوردیم. سه امتیازی که به شدت خواهان کسبش بودیم".  

 

 

دیدگاه‌ها