کد خبر : 1672502 | 16 اسفند 1398 ساعت 14:34 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

ما هم از او‌ به فیفا شکایت کردیم

شکوری: ویلموتس باید به فوتبال ایران غرامت بدهد

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با حضور در صدا و سیما در خصوص پرونده ویلموتس شفاف سازی کرد.

شکوری: ویلموتس باید به فوتبال ایران غرامت بدهد

به گزارش “ورزش سه” شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال پرونده حقوقی تازه‌ای علیه ایران مطرح شده و باید دید در نهایت چه حکمی صادر می‌شود. حکمی که اگر به ضرر فدراسیون باشد خسارتی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان متحمل می‌شود.

 

ابراهیم شکوری درباره رقم قرارداد ویلموتس و صحبت‌هایی که از رقم‌هایی بالای 100 میلیارد تومان مطرح می‌شود، گفت: قرارداد ویلموتس سه ساله و تا پایان جام جهانی و جام ملت‌های 2023 بود و رقم قرارداد تقریباً همین عدد بوده که مطرح شده است، ولی دو بند در قرارداد فدراسیون و ویلموتس ذکر شده است. بند یک این است که قرارداد در شرایط تحریمی منعقد می‌شود و بحث دیگر این است که هر نفر از طرف قرارداد، اگر قرارداد را به‌هم بزند باید سه ماه غرامت پرداخت کند. ویلموتس فکر می‌کنم این بند را در قرارداد ندیده و پیگیری که دوستان حقوقی ما در فیفا انجام می‌دهند این است که ویلموتس از ما جدا شده و سه ماه بیشتر هم از ما پول دریافت کرده است و قطعاً ما در این قضیه مشکلی نخواهیم داشت.

 

وی در پاسخ به این پرسش که اگر فدراسیون فوتبال قبل از بازی عراق موافق جدایی ویلموتس بود، مشکلاتش کمتر بود، گفت: او به این دلیل می‌گفت نمی‌خواهم بیایم که پولی نگرفته بود. ما در حال تحریم بودیم و یک ماه زمان برد تا پول را جابه‌جا کنیم. انتقال پول ما به هر نحوی دچار مشکل است. با توجه به اینکه از فیفا هم خواسته‌ایم مطالبات ما را به حساب سرمربی تیم ملی واریز کند، این موضوع می‌تواند به ما در این قضیه کمک کند.

 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در پایان گفت: ما امیدواریم که شکایت او به نتیجه‌ای نرسد و علاوه بر آن دفاعیات‌مان را هم به فیفا ارسال کردیم و شکایت‌مان را در مورد سه ماه حقوق بیشتری که دریافت کرده است، ارائه کرده‌ایم. ویلموتس در بدترین حالت این سه ماه را باید به ما برگرداند و ما منتظریم که ببینیم دادگاه فیفا چه تصمیمی می‌گیرد.

دیدگاه‌ها