کد خبر : 1671498 | 10 اسفند 1398 ساعت 16:16 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

شیخ سلمان:

AFC روی سلامت خانواده فوتبال ریسک نمی‌کند

شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، حمایتش را از همه کشورهای عضو این کنفدراسیون که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند، اعلام کرد.

AFC روی سلامت خانواده فوتبال ریسک نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، انتشار ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن بسیاری از رقابت های ورزشی در قاره آسیا از جمله دیدارهای لیگ قهرمانان شد و تقریبا نیمی از کشورهای عضو AFC، در حال حاضر به طور مستقیم در حال مبارزه با این ویروس هستند.

در چنین شرایطی، شیخ سلمان گفت:" این مقطعی تجربه نشده و چالش برانگیز برای همه ما در این قاره است. من از صمیم قلب با همه کشورها همدردی می کنم و حمایت کاملم را از آنها، نه فقط کشورهای آسیایی، بلکه در سراسر جهان، اعلام می کنم.

در چنین موقعیت هایی، سلامت و ایمنی خانواده فوتبال و هواداران در اولویت است و این پیامی روشن از جانب AFC است. همانطور که کمیته پزشکی روز گذشته در کلمبوی سریلانکا اعلام کرد، بهداشت فردی، طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی، بسیار مهم است."

او همچنین در ادامه افزود:" AFC در چنین شرایطی که نگرانی های مربوط به سلامت افزایش پیدا کرده، ریسک نخواهد کرد و بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا رقابت ها و رویدادها را به تعویق بیندازیم.

 

1352768

 

AFC امیدوارم این شرایط خیلی زود و با سلامتی به پایان برسد و ما بتوانیم به شرایط طبیعی برگردیم؛ شرایطی که فوتبال بتواند لذت و سرگرمی به زندگی مردم اضافه کند. در این بین، من به مدیران AFC دستور دادم که گسترش ویروس را دنبال کنند و اقدامات لازم و فوری را برای محافظت از خانواده فوتبال و هواداران انجام دهند."

علاوه بر رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، رقابت های AFCکاپ نیز در هر دو منطقه شرق و غرب و دیدارهای مقدماتی المپیک برای فوتبال زنان نیز به تعویق افتاد. ضمن اینکه کنگره AFC که قرار بود روز 16 آوریل 2020 (28 فروردین) در کوالالامپور برگزار شود نیز به زمان دیگری موکول شد.

روز دوشنبه AFC دومین نشست اضطراری اش را در کوالالامپور برگزار خواهد کرد تا در مورد برگزاری دیدارهای ملی و باشگاهی تصمیم گیری کند. همچنین یک نشست برای منطقه غرب روز 7 مارس (18 اسفند) در دوبی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها