کد خبر : 1671354 | 09 اسفند 1398 ساعت 21:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: فعلا به تمدید قرارداد فکر نمی کنم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد فعلا به تمدید قرارداد فکر نمی کند.

هانسی فلیک: فعلا به تمدید قرارداد فکر نمی کنم


به گزارش "ورزش سه"، نتایج درخشان بایرن مونیخ در هفته های اخیر و برتری پرگل و فوق العاده 0-3 در خانه چلسی باعث شد اخباری در مورد احتمال تمدید قرارداد هانسی فلیک برای فصل بعد منتشر شود. سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از بازی با هوفنهایم مدعی شد در حال حاضر مسائل دیگری برای او در اولویت قرار دارد.

 

شیوع ویروس کرونا: "ما اخیرا در این رابطه به خصوص با پزشک باشگاه صحبت کرده ایم. ما موارد را برای تیم نیز توضیح خواهیم داد. مهم است که همه موارد احتیاط آمیز را انجام دهیم تا شرایط ایمن باقی بماند."

 

1482119

 

شرایط بازیکنان بایرن: "خوشحالم که بواتنگ در هفته های شرایط بهتری پیدا کرده است. بایرن مونیخ همیشه او را مورد حمایت قرار خواهد داد، او بازیکنی بسیار خوب و مهم است. البته قطعا بواتنگ در برخی موارد می تواند بهتر از این هم عمل کند.

 

ما دو بازیکن مهم دو مصدوم داریم. ما امیدواریم که کینگزلی کومان در روزهای آتی قادر به بازگشت به میادین باشد، اما اوضاع رابرت لواندوفسکی فرق می کند. او نشان داده است که او در مقابل دروازه چه کیفیتی دارد. لواندوفسکی همچنین از زمین حریف کار پرسینگ را شروع می کند. خاوی مارتینز نیز یک گزینه است. باید ببینیم شرایط او در تمرین آخر چگونه خواهد بود و سپس بررسی خواهیم کرد که آیا نام خاوی را در لیست قرار خواهیم داد یا خیر."

 

احتمال تمدید قرارداد: "من در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم. در حال حاضر ما کارهای مهم دیگری داریم که باید انجام دهیم. ما هنوز در هر هر سه حضور داریم و موارد دیگر در اولویت بعدی قرار دارند."

دیدگاه‌ها