کد خبر : 1670608 | 06 اسفند 1398 ساعت 16:42 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

به جلسه دادگاه نیامدند تا مستندات را ارائه دهند

نورشرق: فسخ هر دو بازیکن غیرمجاز بود

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران معتقد است قطعاً فسخ قرارداد دو بازیکن سابق تیم نساجی موارد قانونی به دنبال داشته است.

نورشرق: فسخ هر دو بازیکن غیرمجاز بود

به گزارش "ورزش سه"، جمشید نورشرق در پاسخ به سوالاتی که درباره حکم سنگین باشگاه شهرخودرو از وی پرسیده شد گفت: ما در کمیته تعیین وضعیت در این باره رای را صادر کردیم و دوستان در باشگاه شهر خودرو نیز به کمیته استیناف تقاضای تجدید نظر داده اند، اجازه بدهید مراحل بررسی و تجدید نظر در کمیته استیناف انجام شود تا پس از آن در این باره صحبت کنیم.

 

او که با مسئولان باشگاه شهر خودرو هم قرار گذاشت، گفت: البته در این باره باید نکته ای بگویم و آن هم اینکه در فرایند رسیدگی به یک مسئله ما قطعاً قراری تعیین می کنیم تا دوستان برای ارائه مستندات تشریف بیاورند، برای رسیدگی به این پرونده هم روزی را تعیین کردیم تا از باشگاه شهر خودرو با مستندات کافی حضور پیدا کنند و به دفاع از خود بپردازند اما هیچ کدام از اعضای این باشگاه آنروز به کمیته تعیین وضعیت تشریف نیاوردند. بهتر بود مسئولان این باشگاه با دریافت اخطاریه تشریف می آوردند و ادله خود را در آن جلسه ارائه می دادند.

 

او ادامه داد: من باید اینجا بگویم که مهمترین هدف ما در کمیته تعیین وضعیت، احترام به قرارداد هاست. خیلی از بازیکنان و مربیان می توانند شهادت بدهند که در یک سال اخیر اتفاقات مهم و مثبتی در جهت پیگیری قراردادهای آنها، دریافت مطالبات و… افتاده است.

 

نورشرق ادامه داد: در سوی دیگر ما انتظار داریم نسبت به قرارداد با باشگاه‌ها هم احترام گذاشته شود و به همین دلیل موضوع فسخ غیرموجه قرارداد ها همانطور که در مجامع بین‌المللی مورد قضاوت قرار می‌گیرد از نظر ما هم مورد بررسی و قضاوت خواهد بود.

 

او در پایان درباره عدم اعتبار استعلام فسخ قراردادها از سازمان لیگ نیز گفت: با توجه به اینکه علاقه ای ندارم در این مقطع در این باره صحبت کنم فقط باید بگویم سازمان لیگ فسخ قرارداد صادر نمی کند، شما اگر به فرمهای مربوط به فسخ قرارداد در سازمان لیگ نگاه کنید می بینید که این سازمان بدون معتبر یا غیر معتبر دانستن فسخ متن قرارداد آن را ثبت می کند و پس از آن مراجع صالحه در  فوتبال هستند که در صورت رسیدن شکایتی در مورد معتبر و یا غیر معتبر بودن فسخ قرارداد مورد نظر خود را می‌دهند.

دیدگاه‌ها