کد خبر : 1667068 | 18 بهمن 1398 ساعت 09:12 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

وینیسیوس: حالا برای دو جام دیگر تلاش خواهیم کرد

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، از شکست این تیم برابر رئال سوسیه‌داد ابراز ناراحتی کرد.

وینیسیوس: حالا برای دو جام دیگر تلاش خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان رئال سوسیداد بود اما در پایان با نتیجه ۴-۳ از حریف خود شکست خورد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا دل ری باز بماند. این در حالی بود که شاگردان زین الدین زیدان در دقایق پایانی تا آستانه به تساوی کشاندن بازی نیز پیش رفتند اما به نظر می‌رسید که برای این اتفاق کمی دیر شده بود.

 

وینیسیوس جونیور یکی از بهترین بازیکنان رئال در برابر سوسیداد بود و موفق شد آمار یک گل و یک پاس گل را به ثبت برساند. او درباره شکست برابر سوسیداد گفت: " دیدار دشواری بود و فکر می کنم که عملکرد گذشته خود را تکرار نکردیم. شکست در خانه دشوار است چرا که پیش از این در این جا نباخته بودیم. با این وجود تا پایان فصل تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. در والدبباس(کمپ تمرینی رئال مادرید) در مورد عوامل شکست مان صحبت خواهیم کرد. طرفداران نیز باید دست از حمایت مان نکشند چراکه ما قطعاً برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان تلاش خواهیم کرد."

 

 

1476397

 

 

وینیسیوس پیرامون عملکرد خودش نیز گفت: " فکر می‌کنم که در حال نزدیک شدن به سطح بازی فصل گذشته ام هستم. قصد دارم که تا انتهای فصل به همین شکل ادامه دهم و دچار هیچ مصدومیتی هم نشوم. سرمربی اعتماد خود را به من نشان داده و حالا می توانم بیشتر بازی کنم. می خواهم در رئال مادرید به کار خود ادامه دهم."

دیدگاه‌ها