کد خبر : 1666211 | 14 بهمن 1398 ساعت 10:00 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه راکیتیچ از بارسا: باشگاه خوب عمل نکرد

ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسلونا می‌گوید از این باشگاه به دلیل رفتارش در مسائل مربوط به انتقال او ناراضی بوده و می‌گوید بارسا کارهایی انجام داده که برای او ناراحت‌کننده بوده است.

گلایه راکیتیچ از بارسا: باشگاه خوب عمل نکرد

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ، ستاره کروات خط میانی بارسلونا می‌گوید از عملکرد این باشگاه در ماه ژانویه و درباره شرایط خود در این تیم ناراضی است. راکیتیچ که در فصل جاری در بلوگرانا به بازیکنی حاشیه‌ای و نیمکت‌نشین تبدیل شده در ماه ژانویه با اینکه ظاهرا تمایل به ترک بارسا را داشته ولی در نهایت در این تیم ماندگار شد و حالا از این بابت از باشگاهش گلایه دارد.

 

رایکتیچ 31ساله البته در جریان پیروزی دیشب بارسا مقابل لوانته 90 دقیقه در میدان حضور داشت ولی این بازی تنها هشتمین بازی او در فصل جاری بود که در آن فیکس بازی می‌کرد. راکیتیچ در ماه ژانویه امسال با شایعاتی درباره انتقالش به تیمهای منچستریونایتد و یوونتوس مواجه بود ولی در نهایت در بلوگرانا ماندگار شد.

 

1475293

 

راکیتیچ بعد از بازی دیشب بارسا به خبرنگاران گفت:" در این پنجره نقل و انتقالات اتفاقاتی افتاد که برای من دلپذیر نبود. من این را خیلی روشن و صریح می‌گویم. بله این را می‌دانیم که گرفتن این تصمیم‌ها به عهده مدیریت باشگاه است ولی قرار نیست ما هم آنها هر تصمیمی بگیرند بگوییم به به، چه قدر عالی است".

 

ستاره کروات بارسا در ادامه گفت:" در نهایت مساله این است که هر اتفاقی می‌افتد به نفع باشگاه باشد. ما بازیکنها باید این را بپذیریم که گاهی اوقات ممکن است علت بعضی مسائل را متوجه نشویم. ولی الان وقت صحبت از گلایه‌های من نیست. از اینکه امروز بازی کردم خوشحالم و همه این را می‌دانند. دیگر لازم نیست این بحث‌ها را باز کنید".

 

دیدگاه‌ها