کد خبر : 1662386 | 26 دی 1398 ساعت 15:55 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست سابق سویا:

راموس عامل موفقیت های رئال است نه زیدان!

کریستوبال سوریا سرپرست سابق باشگاه سویا معتقد است که بخش اعظم موفقیت های یک دهه اخیر رئال به خاطر سرخیو راموس است.

راموس عامل موفقیت های رئال است نه زیدان!

به گزارش"ورزش سه"، رئال مادرید یک دهه بسیار موفقیت آمیز و پرافتخار را پشت سر گذاشت. کهکشانی ها توانستند 4 بار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را کسب کنند و از این حیث رکورد خود را به 13 قهرمانی افزایش دهند. رئال به خصوص با آمدن زیدان در سال 2016 بود که توانست اوج بگیرد و با این مربی توانسته به 10 عنوان قهرمانی در تنها سه سال دست یابد.

رئال در لالیگا به طور مشترک با بارسا صدرنشین است و یک هفته پس از فتح سوپرکاپ، روز شنبه آتی باید به مصاف سویا برود.

 

 

1470010

 

 

کریستوبال سوریا که زمانی سرپرست سویا بود و اکنون یک کارشناس فوتبال جنجالی در برنامه مشهور ال چیرینگیتو است، به بهانه بازی شنبه و در مصاحبه با مارکا گفت:« امیدوارم زیدان 25 سال دیگر هم مربی رئال باشد تا با حقایق بیشتری در رابطه با او آشنا شوید. قهرمانی های رئال به خاطر حضور زیدان نیست و رهبر واقعی این تیم سرخیو راموس است. او یک ژن برنده دارد و یک رهبر واقعی در تیم است. نباید فراموش کنیم که در فصل جاری رئال زیر نظر زیدان تنها دو بازی کامل خوب را ارائه داده است.»

 

سوریا که از دوستان صمیمی راموس است، در مورد غیبت او برابر سویا گفت:« آرزوی مصدومیت برای هیچ بازیکنی نمی کنم ولی این یک واقعیت است که غیبت راموس، یک امتیاز بزرگ برای سویا محسوب می شود. دوست دارم لوپتگی در بازگشت به برنابئو رئال را شکست دهد و از سران این باشگاه انتقام بگیرد. با این حال اعتراف می کنم که سویا یک مهاجم بزرگ در اختیار ندارد. رئال هم کمبود یک مهاجم گلزن را احساس می کند.»

 

دیدگاه‌ها