کد خبر : 1661143 | 21 دی 1398 ساعت 09:40 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: برنامه‌ام در یونایتد بلندمدت خواهد بود

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید با وجود شایعات درباره احتمال کنار گذاشتن او از هدایت این تیم، او همچنان به برنامه‌ریزی بلندمدت برای موفقیت شیاطین سرخ ادامه می‌دهد.

سولسشر: برنامه‌ام در یونایتد بلندمدت خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید حتی اگر ناکامی در رسیدگی و حل بعضی مشکلات کوتاه‌مدت این باشگاه باعث شود او پست خود به عنوان سرمربی تیم را از دست بدهد، ولی او همچنان به برنامه‌ریزی بلندمدت برای موفقیت شیاطین سرخ ادامه می‌دهد و توجهی به شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده خود در این تیم نخواهد داشت.

 

سولسشر در صحبتهای خود تایید کرد که برای حل مشکلات فعلی و فوری باشگاه به فکر راه‌حل‌های فوری و مقطعی و از جمله جذب بازیکنان جدید در فصل نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود ولی حاضر نیست روی این انتقالهای کوتاه‌مدت و سریع قمار کند، در صورتیکه می‌داند چنین نقل و انتقالاتی می‌تواند به آینده باشگاه ضربه بزند. سولسشر می‌گوید با اینکه می‌داند چنین رویکردی می‌تواند به از دست  دادن شغلش منجر شود ولی او در هیچ شرایطی از برنامه‌ریزی بلندمدت در یونایتد کوتاه نخواهد آمد.

 

1468492

 

سولسشر در این باره گفت:" استفاده از راه‌حل‌های سریع و کوتاه‌مدت اگر به نفع تیم باشد و شرایط را تغییر دهد لزوما کار بدی نیست. ولی ما نباید خودمان را در موقعیتی قرار بدهیم که هجده ماه بعد از کاری که امروز کرده‌ایم افسوس بخوریم و بگوییم ای کاش چنین تصمیمی نگرفته بودیم".

 

سرمربی یونایتد در ادامه اظهاراتش گفت:"برای اضافه شدن بازیکنان جدید باید شخصیت آنها، کیفیت فوتبالی آنها و همه مشخصات دیگری که باید داشته باشند را به دقت بررسی کنیم و بی‌گدار به آب نزنیم. من کسی نیستم که به دنبال محافظت از منافع خودش باشد. من بهترین کار برای باشگاه را انجام می‌دهم و آنچه که فکر می‌کنم برای باشگاه مفید است. من هیچوقت منافع خودم را به باشگاه ارجحیت نخواهم داد".

 

دیدگاه‌ها