کد خبر : 1661063 | 20 دی 1398 ساعت 17:00 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

شاید بازیکن بگیریم شاید هم نه

آب پاکی سولسشر روی دست هواداران منچستر

سرمربی یونایتد معتقد است که انتظار وروردی خروجی های زیاد در انتقالات زمستانی را ندارد.

آب پاکی سولسشر روی دست هواداران منچستر

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. شیاطین سرخ با هدایت اوله گنار سولسشر پس از 21 هفته در رده پنجم قرار گرفته اند و با کسب 31 امتیاز، فاصله ای 27 امتیازی با لیورپول صدرنشین دارند. این در حالی است که لیورپول یک بازی هم کمتر انجام داده است.

پس از شکست 1-3 خانگی از سیتی در بازی رفت نیمه نهایی جام اتحادیه، شرایط برای یونایتد سخت تر نیز شده است.

گفته می شود سران یونایتد به دنبال تقویت تیم در انتقالات زمستانی هستند و جک گریلیش از استون ویلا و جیمز مدیسون از لستر را برای خط هافبک مدنظر دارند. برای دفاع وسط نیز بوباکای سوماره از لیل مورد توجه یونایتد است.

 

 

1467678

 

 

اوله گنار سولسشر اما انتظار نقل و انتقالات شلوغی برای یونایتد ندارد. او در نشست خبری بازی یا نوریچ گفت:« افکار ما در مورد انتقالات همان افکار ماه گذشته است و چیزی تغییر نکرده. ما بازیکنانی که باید را در اختیار داریم و با همین ها کار می کنیم. اگر اتفاقی رخ دهد به شما اطلاع رسانی خواهد شد. نمی توانم بگویم بازیکنی جذب خواهیم کرد یا خیر ولی انتظار ورودی و خروجی های زیاد را ندارم.»

 

سولسشر در مورد شرایط تیمش پس از شکست از سیتی گفت:« دو حالت پس از چنین شکست هایی وجود دارد. یا بازیکنان افسرده می شوند و خود را سرزنش می کنند یا برای جبران، انگیزه ای مضاعف پیدا خواهند کرد. اگر بازیکنی برای خودش ابراز تاسف کند، در واقع مسیر غلطی را طی می کند. این حس درستی نیست چرا که در هر صورت آن دیداری بود قصد شکست در آن را نداشتیم ولی شرایط خوب پیش نرفت. با این حال اطمینان دارم که ما واکنش درستی به این باخت نشان خواهیم داد.»

 

 

1457772

 

 

مصدومیت مگوایر:« مصدومیت مگوایر بد نبود، از این‌رو فردا شرایط را بررسی خواهیم کرد. هری یک جنگجو است، او در آستانه رسیدن به بازی با منچسترسیتی هم بود اما چون به اندازه کافی بهبودی‌اش را بازنیافته بود از او استفاده نکردیم.

 اریک بایی و تیموتی فوسو منسا هم قرار است در تیم زیر 23 سال ما بازی کنند که این نکته مثبتی برای آنها خواهد بود. آنها مدت طولانی منتظر بازگشت به شرایط بازی بودند و حالا مدتی است که تمرین می‌کنند، از این‌رو دیدن آنها در این پیراهن خیلی خوب است.»

 

اشلی یانگ در اینتر:« یانگ یکی از بازیکنان ما و کاپیتان ما است. او بازیکنی حرفه‌ای است و تمرکزش روی کارش است. من فکر نمی‌کنم تغییری را شاهد باشیم. ما بازیکنان آماده زیادی در اختیار نداریم، بنابراین به تک‌تک بازیکنان‌مان نیاز داریم.»

دیدگاه‌ها