کد خبر : 1659583 | 12 دی 1398 ساعت 16:50 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشین در خانه به چالش کشیده می‌شود؛

قطار لیگ بانوان در ایستگاه نوزدهم؛ ایستگاه دربی!

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان فردا با برگزاری 6 مسابقه پیگیری خواهد شد.

قطار لیگ بانوان در ایستگاه نوزدهم؛ ایستگاه دربی!

به گزارش "ورزش سه" پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان رفته رفته به هفته های پایانی مرحله گروهی خود نزدیک می‌شود و کوران رقابت میان پنج مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی، برای راهیابی به مرحله پلی‌آف در جریان است. جالب این‌جاست که تیم های میان جدولی که هم بخت‌شان برای صعود به مرحله پلی‌آف، تقریبا نزدیک به صفر است در هفته های گذشته، نمایش های فوق العاده‌ای را از خود نشان داده‌اند و این اتفاق، باعث پویایی و جذابیت فوق العاده این دوره از مسابقات نیز شده است.

 

در هفته نوزدهم مسابقات که فردا صبح با برگزاری شش مسابقه پیگیری می‌شود، تیم صدرنشین هیات فوتبال خراسان رضوی در خانه به مصاف پالایش نفت آبادان می‌رود؛ شاگردان شریف که نیم فصل دوم را با بازپس‌گیری صدر جدول آغاز کردند به نظر فردا کار دشواری برابر تیم آماده و متحول شده پالایش نفت آبادان دارند که در هفته های اخیر با جذب چند ستاره همچون لیلا اقبالی رقبای خود را گلباران کرده‌اند خواهند داشت.

 

شرکت ملی حفاری اهواز تیم دوم جدول هم باید در ساری، به مصاف شهروند برود؛ شهروندی که حال و روز خوبی ندارد و در لیگ امسال، تنها با کسب دو پیروزی آن‌هم برابر تیم انتهای جدولی هیات فوتبال شهرستان اصفهان (دریژنو فرخشهر) در دو دیدار رفت و برگشت، در انتهای جدول در رتبه یازدهم جای گرفته است.

 

در دیگر بازی های مهم هفته نوزدهم، مس رفسنجان در خانه از پویندگان صنعت فجر شیراز میزبانی می‌کند؛ جدال رهیاب گستر و سایپا دو تیم همشهری و تهرانی رقابت های لیگ پانزدهم می‌تواند یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته لقب گیرد و شاگردان رضازاده و اردلان دربی فوتسال بانوان استان تهران را فردا برگزار خواهند کرد. مدافع عنوان قهرمانی هم در خانه پذیرای دختران کویر مس کرمان خواهد بود.

 

نکته جالب آن‌که بازیکنان برگزیده تیم های ملی جوانان و بزرگسالان، فردا پس از اتمام مسابقات باید با حضور در محل اردوهای تیم ملی، خود را به کادرفنی معرفی نمایند.

 

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است:


جمعه 13 دی ماه

 

* مس رفسنجان – پویندگان صنعت فجر شیراز


* هیات فوتبال شهرستان اصفهان – پارس آرا شیراز


* رهیاب گستر تهران – سایپا تهران


* شهروند ساری – شرکت ملی حفاری اهواز


* هیات فوتبال خراسان رضوی – پالایش نفت آبادان


* نامی نو اصفهان – دختران کویر مس کرمان

دیدگاه‌ها