کد خبر : 1658049 | 04 دی 1398 ساعت 12:54 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتظاری: این گل را به خانواده ام تقدیم می کنم

گفت و گو با زننده سوپرگل پارس جم مقابل پیکان

هافبک تدافعی پارس جنوبی جم می گوید جواب زحماتش در نیم فصل اول را با گل زیبا مقابل پیکان گرفته است.

نیما انتظاری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برد تیمش مقابل پیکان تهران عنوان کرد: ما دیروز مقابل پیکان با همه مشکلات موجود بازی خوبی انجام دادیم. سعی کردیم روی بازی تمرکز کنیم و فوتبال مان را انجام بدهیم. روی زمین بازی کردیم و عملکرد خوبی هم داشتیم که خوشبختانه با برد به پایان رسید.


وی ادامه داد: تیم ما در ابتدای فصل خوب بسته شده است. متاسفانه از اول فصل در بازی های زیادی اسیر بدشانسی شدیم. لیاقت ما هرگز اینجای جدول نبوده و نیست اما بدشانس بودیم. خوشحالم که دیروز پیروز شدیم و این برد را به مردم جم که در روزهای اخیر خیلی اذیت شدند تبریک می گویم. مردم جم واقعا این تیم را از ته دل دوست دارند و لیاقت شان خیلی بیشتر از اینها است.

 

 

1463768

 

هافبک دفاعی پارس جنوبی درباره گل زیبایی که دیروز به پیکان از فاصله دور زد، تاکید کرد: من امسال در ترکیب پارس جنوبی زیاد بازی نکردم. خوشحالم که توانستم اولین گل لیگ برتری ام را بزنم. با توجه به بازی های اندکم خانواده ام و خودم خیلی تحت فشار بودیم و به همین خاطر این گل را به خانواده ام تقدیم می کنم.


انتظاری در پاسخ به این پرسش که آیا برای شوتزنی از راه دور تمرین می کند، گفت: من تمرینات زیادی دارم. خوشبختانه ضربه با پایم هم بد نیست و معمولا سعی می کنم با توجه به پستم هرگاه فرصت شوتزنی پیدا کنم، ضربه بزنم. دیروز هم احساس کردم می شود شوت زد و خوشبختانه توپ روی پایم نشست و گل زیبایی هم زدم.

 

 

1463767

 

وی درباره نیمکت نشینی هایش در این فصل بیان کرد: قطعا انتظار این موضوع را نداشتم اما وقتی با نیمکت نشینی روبه رو شدم، سعی کردم با نهایت توانم تمرین کنم و هرگاه کادرفنی بخواهد با تمام وجود به زمین بروم. فکر می کنم در چند مسابقه ای که بازی کردم، عملکرد بدی نداشتم. وظیفه ام بوده با تمام وجود کار کنم و خداراشکر جواب زحماتم را با این گل زیبا در پایان نیم فصل گرفتم.


انتظاری در پایان افزود: امیدوارم شرایط مهیا شود و روند مان را ادامه بدهیم. نیم فصل دوم بازی ها سخت تر می شود و نیازمند حمایت بیشتری هستیم. انشاالله همه چیز خوب پیش برود و نتایج مطلوبی هم کسب کنیم.

دیدگاه‌ها