کد خبر : 1653289 | 12 آذر 1398 ساعت 15:27 | 42.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک گل سالم، یک گل آفساید

درخشش مسی فولاد در لیگ هند (عکس)

رافائل مسی مهاجم فصل قبل فولاد خوزستان که به تیم کرالا هند پیوسته، در دیدار این هفته تیمش به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، رافائل مسی مهاجمی که با حضور افشین قطبی در نیم فصل دوم لیگ هجدهم به فولاد خوزستان پیوسته و یک گل برای این تیم در نیم فصل به ثمر رسانده بود، در ابتدای فصل جاری پس از جدایی از تیم سرخ پوش اهوازی به تیم کرالا هند پیوست، سبک بازی او مورد علاقه هواداران فولادی نبود چرا که آنها بیش از هر چیز به دنبال مهاجم گلزن هستند تا مشکل خط حمله شان را حل کند.


او  پس از پیوستن به تیم کرالا در لیگ هند در هفته های ابتدایی در ترکیب اصلی قرار نداشت و تنها دقایق کوتاهی به میدان رفت. این مهاجم کامرونی در بازی اخیر تیمش در لیگ هند برابر تیم گوآ از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت و دو بار دروازه تیم حریف را باز کرد که یکی از آنها با اعلام داور، آفساید اعلام شد، وی با گل و پشتک وارو‌های خود، هواداران را به هیجان آورد و جو ورزشگاه را دیدنی کرد، جوی که شاید وی کمتر باری پیش از این در دوران فوتبالش دیده باشد. دیداری که در نهایت تیم کرالا با گلی که در دقیقه 92 دریافت کرد با تساوی به پایان رساند. کرالا با این تساوی شش امتیازی شد و در رده هشتم جدول جای گرفت.


وی در پایان بازی به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه خود را از مسئولین برگزاری مسابقات فوتبال هند دریافت کرد.

 

1456162

دیدگاه‌ها