کد خبر : 1649033 | 19 آبان 1398 ساعت 16:43 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

آزمون بحران‌های زنیت را تمام کرد؛

درخشش سردار قبل از بازی با عراق

ستاره ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ در جریان برتری تیمش مقابل آرسنال تولا موفق به گلزنی شد.

درخشش سردار قبل از بازی با عراق

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته شانزدهم و آغازین دور برگشت لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سن‌پترزبورگ که مثل همیشه سردار آزمون را در ترکیب و به عنوان مهاجم نوک داشت، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در استادیوم اختصاصی باشگاه آرسنال تولا به مصاف این تیم رده هفتمی رفت.

 

زنیت سن پترزبورگ که در دو دیدار گذشته‌اش برابر زسکا مسکو در لیگ برتر روسیه به تساوی رسید و پس از آن در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا مقابل لایپزیش شکست خورد، در نیمه اول دیدار امروز هم نتوانست توپی را وارد دروازه آرسنال تولا کند.

 

اما حملات زنیت سن پترزبورگ بالاخره در دقیقه ۶۳ روی نفوذ ویاچسلاو کاراوائف از سمت راست محوطه جریمه آرسنال تولا به نتیجه رسید که پاس در عرض او به داخل محوطه ۶ قدم را سردار آزمون با ضربه بغل پای چپ تبدیل به گل کرد تا تیمش را پیش بیندازد.

زنیت سن‌پترزبورگ بعد از ناکامی در دیدار قبلی خود، امروز با درخشش سردار آزمون و تک گلی که این ستاره ایرانی به ثمر رساند توانست به برتری یک بر صفر مقابل آرسنال تولا برسد تا ۳۶ امتیازی شود و همچنان در صدر جدول لیگ برتر روسیه قرار داشته باشد.

 

سردار آزمون که آخرین بار در هفته سیزدهم برابر روستوف گل‌زنی کرده بود، امروز توانست مقابل آرسنال تولا تعداد گل‌های این فصل خود را همانند پاس گل‌هایش به عدد ۵ برساند و با روحیه مضاعفی به اردوی تیم ملی ایران قبل از دیدار مقدماتی جام جهانی با عراق اضافه شود.

 

1450661

دیدگاه‌ها