کد خبر : 1641892 | 15 مهر 1398 ساعت 12:49 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

اریک دایر: تاتنهام وارد یک بحران شده است

اریک دایر، هافبک انگلیسی تاتنهام، اعتراف کرد که تاتنهام پس از شکست مقابل بایرن مونیخ و برایتون حالا وارد یک بحران شده است.

اریک دایر: تاتنهام وارد یک بحران شده است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام طی هفته های اخیر عملکرد فاجعه باری داشته است. آن ها هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 7-2 مقابل بایرن مونیخ شکست خوردند. عملکرد تاتنهام در لیگ برتر نیز بسیار ضعیف بوده است. شاگردان پوچتینو روز شنبه نیز با سه گل مقابل برایتون قعر جدولی شکست خوردند تا روزهای بد آن ها ادامه دار باشد.

 

1441116

 

در همین رابطه اریک دایر، هافبک 25 ساله و انگلیسی تاتنهام، اعتراف کرد که حالا تاتنهام با شکست مقابل بایرن مونیخ و برایتون وارد یک بحران جدید شده است. او در این باره گفت: " ما به وضوح دوران سختی را پشت سر می گذاریم. برای ما این بد ترین دورانی است که در آن حضور داریم اما باید در کنار هم بمانیم و از آن عبور کنیم. این اولین باری است که ما در این موقعیت قرار گرفته ایم. چیزی که مشخص است این است که ما نمی توانیم عقب نشینی کنیم و باید برای بهتر شدن به خود فشار بیاوریم."

 

1441117

 

باخت مقابل تیم کالچستر یونایتد و بعد از بایرن و برایتون باعث شده فشار ها روی پوچتینو بیش از پیش شود؛ اتفاقی که می تواند با ادامه شکست های تاتنهام باعث اخراج او از این تیم شود.

 

دیدگاه‌ها