کد خبر : 1641884 | 15 مهر 1398 ساعت 12:14 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: آبراهام باید به پیشرفت خود ادامه دهد

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، پس از پیروزی تیمش مقابل ساوتهمپتون از عملکرد تامی آبراهام، مهاجم جوان چلسی، تمجید کرد.

لمپارد: آبراهام باید به پیشرفت خود ادامه دهد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیروز موفق شد با نتیجه 4-1 از سد ساوتهمپتون عبور کند. در این دیدار نیز همچون بازی های قبلی چلسی، جوانان تیم لمپارد عملکردی فوق العاده داشتند.

 

تامی آبراهام، مهاجم 22 ساله چلسی، فصل گذشته به صورت قرضی در چمپیونشیپ  و استون ویلا بازی می کرد. او در 40 بازی آمار فوق العاده 26 گل را از خود به ثبت رساند.

 

1435843

 

پس از بازگشت به چلسی، او این فصل مورد توجه فرانک لمپارد قرار گرفته و در اکثر بازی ها نیز به صورت ثابت در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته است. آبراهام در این فصل در هشت بازی، 8 گل برای چلسی به ثمر رسانده است که آماری فوق العاده برای او محسوب می شود.

 

آبراهام در بازی دیروز تیمش هم موفق به گلزنی شد؛ اتفاقی که باعث شد فرانک لمپارد از این مهاجم جوان خود تمجید کند. او در این باره گفت: " به نظر من درخشش آبراهام از این موضوع نشات می گیرد که او در تمام مراحل این فصل و حتی زمانی که همه از او انتقاد می کردند، توانست خودش و رفتارش را اداره کند. این ویژگی او تحسین بر انگیز است.

 

آبراهام تنها یک مهاجم فوق العاده نیست. او بهترین شکل در زمین ظاهر می شود توپ را نگه می دارد و به تیم بسیار کمک می کند.

 

در ابتدای فصل به تامی اعتماد کردم و این احساس را داشتم که وقت این رسیده که او به چلسی بازگردد. من می دانم که مردم در مورد شرایط مختلف(محرومیت چلسی از نقل و انتقالات) صحبت می کنند اما او ژیرو را به عنوان رقیب خود می بیند که با فرانسه قهرمان جام جهانی شده است. همچنین باتشوایی نیز که مهاجم درجه یکی است، در کنار او حضور دارد.

 

آبراهام حالا موقعیت خود را در کوتاه مدت تثبیت کرده است و در ادامه فصل نیز باید به پیشرفت خود ادامه دهد؛ این موضوعی است که ما به آن احتیاج داریم. او قطعا لیاقت این شروع فوق العاده را داشته است و من بیشتر از این ها نیز از او می خواهم."

 

دیدگاه‌ها