کد خبر : 1639296 | 04 مهر 1398 ساعت 11:07 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئال و ثبت چند رکورد جالب در بازی با اوساسونا

رئال مادرید و بازیکنانش در بازی دیشب مقابل اوساسونا که با پیروزی دو بر صفر آن ها همراه بود، چند رکورد جالب را از خود به جای گذاشتند.

رئال و ثبت چند رکورد جالب در بازی با اوساسونا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب  موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد اوساسونا عبور کند. پیروزی دیشب رئال با درخشش و گلزنی ستاره های برزیلی این تیم یعنی وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس به دست آمد. این گلزنی برای رودریگو جوان باعث ثبت یک رکورد توسط او، در تاریخ باشگاه رئال مادرید شد.

 

رودریگو با گلزنی مقابل اوساسونا به اولین بازیکن متولد قرن 21 رئال مادرید تبدیل شد که موفق شده برای این تیم گلزنی کند.

 

1437747

 

او همچنین موفق شد تنها پس از گذشت 93 ثانیه از حضورش در زمین موفق به گلزنی شود. این گل تبدیل به دومین گل سریعی شد که یک بازیکن در تاریخ رئال مادرید پس از ورودش به زمین به ثمر می رساند. نفر اول از حیث این رکورد، رونالدو برزیلی است که در سال 2002 در بازی مقابل آلاوس و تنها 62 ثانیه بعد از حضورش در زمین برای کهکشانی ها گلزنی کرد.

 

دیدار رئال مادرید و اوساسونا حاوی نکات جذاب دیگری نیز بود.

 

رئال در این بازی برای دومین بازی پیاپی موفق به ثبت کلین شیت شد. اتفاقی که برای اولین بار طی ماه های اخیر برای این تیم رخ داده است.

 

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال، در بازی دیشب، آمار خیره کننده 100درصد پاس صحیح را از خود به جای گذاشت. او همچنین در این بازی موفق به ارسال یک پاس گل نیز شد تا شب خوب خود را تکمیل کند.

 

ادر میلیتائو هم با عملکرد فوق العاده خود در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

رئال با پیروزی مقابل اوساسونا 14 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول لالیگا قرار گرفت. همچنین کهکشانی ها باید روز شنبه در دربی مادرید به مصاف اتلتیکو مادرید رده دومی بروند. 

 

 

دیدگاه‌ها