کد خبر : 1639114 | 03 مهر 1398 ساعت 15:15 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

کوچک ها اسپرز را کنار زدند؛

پاننکایِ کم زور علیه تاریخ سازی 44 ساله نشد

تیم دسته دومی کولچستر در شرایطی موفق به کنار زدن حریف قدرتمندش شد که این مسابقه شاهد یکی از عجیب ترین پنالتی های تاریخ به گواه بسیاری از مخاطبان فوتبال بوده است.

پاننکایِ کم زور علیه تاریخ سازی 44 ساله نشد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم فوتبال کولچستر در مرحله سوم جام اتحادیه میزبان شاگردان پوچتینو بود و در پایان در ضربات پنالتی تاتنهام مغلوب شد.


اما داستان از زمانی کاملا متفاوت شد که جیوانی براون مهاجم تیم کالچستر، یکی از بدترین پنالتی هایِ پاننکایِ تاریخ را ثبت کرد. این در شرایطی بود که تیم کولچستر با توجه به از دست رفتن پنالتی اریکسون، می توانست از حریفش پیش بیافتد.


در آن مقطع از بازی و پس از اینکه ضربه پنالتی اریکسون توسط  دین گرکن دروازه بان حریف مهار شد، نتیجه برای کولچستر خوب بود و آنها می توانستند از تاتنهام با نتیجه 3 بر 2 پیش بیافتند ولی ضربه پاننکای براون قدرت کافی را نداشت و در حالی که گازانیکا گلر تاتنهام روی زمین افتاده بود، فرصت این را داشت تا از زمین بلند شود و با مشت ضربه بازیکن کولچستر را دفع کند.

 

1437500

 

1437499

 

1437498

 


این خجالت زدگی که برای ثانیه هایی براون و تیم کولچستر را مبهوت کرده بود، البته دقایقی بعد به پایان رسید؛ وقتی که ضربه لوکاس مورا از دست رفت تا با ضربه تام لاپسلی تیم فوتبال کولچستر 4 بر 3 بازی را ببرد و به دور چهارم مسابقات جام اتحادیه راه پیدا کند.

 

1437492

 

جیوانی براون یکی از بدترین پنالتی های تاریخ فوتبال را مقابل تاتنهام و در جام اتحادیه ثبت کرد.

 

 

1437491

 

ضربه پنالتی جیوانی که به شیوه پاننکا زده شد، اینقدر آرام بود که دروازه بان تاتنهام گازانیکا این فرصت را داشت تا پس از شیرجه، بار دیگر از زمین بلند شود و توپ مهاجم کالچستر را دفع کند.


حالا این برای اولین مرتبه در تاریخ باشگاه کولچستر است که این تیم توانسته به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام اتحادیه راه پیدا کند. کولچستر در مرحله قبل نیز موفق به کنار زدن کریستال پالاس شده بود، که این پیروزی هم در ضربات پنالتی به دست آمد.


ضربه پنالتی براون به سرعت در صفحات مجازی دست به دست شد و برخی از کاربران پنالتی بازیکن کولچستر را بدترین در تاریخ نامیدند.


بی شک براون خوشحال ترین بازیکن تیم کولچستر پس از پیروزی تیمش بود؛ چون همین اشتباه می توانست عواقب بدی در صورت شکست تیم برای او در پی داشته باشد.

 

1437490

 

لوکاس مورا که یکی از پنالتی های بازی را از دست داده بود، اینگونه ناراحتی خود را پس از حذف تیمش نشان می دهد.

 

 

1437494

 

لحظه ای پس از پیروزی، هواداران برای خوشحالی در کنار بازیکنان به زمین هجوم آوردند.

 

 

دیدگاه‌ها