کد خبر : 1635571 | 18 شهریور 1398 ساعت 13:41 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض سرمربی فنلاند به پنالتی ایتالیا

شب گذشته ایتالیا در زمین فنلاند موفق به پیروزی 1-2 شد در حالی که گل برتری این تیم دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی توسط جورجینیو به ثمر رسید.

اعتراض سرمربی فنلاند به پنالتی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، از مرحله مقدماتی یورو 2020 و در گروه J رقابت ها شب گذشته دیدار حساسی بین ایتالیای صدرنشین و فنلاند رده دومی برگزار شد که با برتری 1-2 آتزوری همراه بود. این برد کمک کرد تا ایتالیا یک قدم دیگر به سمت مرحله نهایی بردارد ضمن اینکه فنلاند نیز با کسب 12 امتیاز همچنان شانس خوبی برای رسیدن به مرحله پایانی دارد؛ به خصوص اینکه یونان نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 برابر لیختن اشتاین کسب کند و 9 امتیازی شد.

 

 

1433108

 

 

مارکو کانروا سرمربی فنلاند در پایان بازی نسبت به پنالتی اعلام شده به سود ایتالیا اعتراض داشت و گفت:« البته که بازیکنان از این شکست ناراحت هستند ولی همین که از شکست برابر تیمی مثل ایتالیا ناراضی هستیم، نشانه خوبی است.

ما روی پنالتی معترض هستیم؛ هرچند صحنه را از نزدیک ندیده ام ولی از آنجایی که من قرار داشتم باید بگویم که برخورد توپ به دست وایسانن اتفاقی بود و عمدی در آن وجود نداشت. او دستانش روی سینه اش بود و وضعیت شان غیرعادی نبود پس داور نباید پنالتی اعلام می کرد. اگر قرار باشد هر برخورد توپ با دستی پنالتی باشد، از این پس مدافعان در هر حرکتی باید دستان شان را پشت کمر بگذارند و این شکل بازی ها را تغییر خواهد داد.

در هر صورت ایتالیا موقعیت های گل بیشتری از ما داشت و واقعا کسب نتیجه برابر این تیم دشوار است. آنها بسیار خوب تغییر وضعیت می دادند و ما در طول بازی نتوانستیم شانس های زیادی به دست بیاوریم.»

 

 

دیدگاه‌ها