کد خبر : 1625102 | 29 تیر 1398 ساعت 18:05 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

با گلزنی گرینوود

منچستر 1-0 اینتر؛ ادامه بردهای شیاطین سرخ

منچستریونایتد در دیداری از سری رقابت های چمپیونزکاپ موفق شد با یک گل بر اینتر پیروز شود.

منچستر 1-0 اینتر؛ ادامه بردهای شیاطین سرخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد و اینتر از سری رقابت های تابستانی چمپیونزکاپ و از ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه ملی سنگاپور به مصاف هم رفتند. دیداری که محک مناسبی برای این دو تیم بزرگ محسوب می شد.

 

 

1420682

 

 

یونایتد با ترکیب دخیا، وان بیساکا، توانزبه، لیندلوف، شاو، ماتیچ، پوگبا، جیمز، لینگارد، مارسیال و راشفورد در زمین حاضر شد و یازده بازیکن اینتر را نیز این بازیکنان تشکیل می دادند: هندانوویچ، دامبروزیو، دی فرای، اشکرینیار، کاندروا، گالیاردینی، بروزوویچ، سنسی، دالبرت، اسپوزیتو و لونگو.

 

 

1420683

 

 

در جوی کاملا مساعد برای یونایتد و در حالی که بخش اعظم ورزشگاه هوادار این تیم بودند، شیاطین سرخ کار را بهتر شروع کردند و بسیار زود تبدیل به تیم برتر زمین شدند.

دقیقه 31 بازی ارسال لوک شاو از سمت چپ با نوک انگشت هندانوویچ تغییر جهت داد و توپ به راشفورد نرسید تا بخت بسیار خوبی از دست برود. اشکرینیار کمی بعد فرصت گلزنی برای اینتر را داشت ولی دخالت ماتیچ مانع شد.

4 دقیقه به پایان نیمه اول نیز ضربه مارسیال با واکنش مناسب هندانوویچ راهی به دروازه پیدا نکرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

دقیقه 51 بازی ضربه ماتیچ به تیر برخورد کرد و 6 دقیقه بعد لیندلوف به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد.

حملات یونایتد دقیقه 75 جواب داد و این تیم به گل برتری رسید. روی یک ضربه آزاد و در ریباند، گرینوود توانست با ضربه پای چپ بسیار زیبا هندانوویچ را مغلوب کرده و گلزنی کند.

این بازی در نهایت با همین یک گل به سود شیاطین سرخ به اتمام رسید. این سومین برد متوالی یونایتد در بازی های پیش فصل است.

 

 

1420678

 

 

1420681

 

 

دیدگاه‌ها