کد خبر : 1623139 | 20 تیر 1398 ساعت 15:23 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتری های دیروز، دست به دامن مربی های سابق

سپیدرود و استقلال خوزستان برای تکرار خاطرات خوش گذشته به دنبال مربی های سابق خود رفته اند.

لیگ برتری های دیروز، دست به دامن مربی های سابق

به گزارش ورزش سه، استقلال خوزستان و سپیدرود دو تیم هستند که باید فصل آینده در لیگ دسته اول حاضر شوند. این دو تیم قبلا نیز در این سطح از فوتبال ایران بودند و با عملکرد مناسب در لیگ آزادگان به لیگ برتر رسیدند. اکنون مدیران این دو تیم به دنبال تکرار آن خاطرات هستند تا باز به لیگ برتر برسند.

 

هدایت آبی پوشان جنوبی با تصمیم هیئت مدیره این تیم به مجید باقری نیا سپرده شد. این مربی 59 ساله توانسته بود استقلال خوزستان را در فصل 92 - 91 در لیگ یک به سطح اول فوتبال ایران رسانده و موفق شد آبی دلان جنوبی را به لیگ برتر بیاورد. بدون شک با انتخاب او به عنوان مربی، جنوبی ها به دنبال تکرار شدن این خاطره خوش هستند.

 

دیگر تیمی که تازه با لیگ برتر وداع کرده سپیدرود است. سپیدرودی ها نیز شرایطی مشابه استقلال خوزستان دارند. شمالی ها مجددا به سراغ علی نظرمحمدی رفتند و این در حالی است که او در لیگ دسته دوم هدایت این تیم را بر عهده داشت و همچنین در فصل 95 - 96 نظرمحمدی این تیم ریشه دار رشتی را به عنوان دومی رساند تا به لیگ برتر برسد.

 

با وجود این شرایط می توان گفت شمالی ها و جنوبی ها برای لیگ برتری شدن مجددا دست به دامن مربیان سابق خود شدند که خاطره صعود را برایشان تداعی می کند.

دیدگاه‌ها