کد خبر : 1623121 | 20 تیر 1398 ساعت 13:34 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

زردهای زاگرس نشین مدل لیگ ۱۹(عکس)

زردهای زاگرس نشین در تهران برای امادگی حضور در لیگ برتر فوتبال اردو‌ زده اند.

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار شکل تیم نفت مسجدسلیمان را عوض کرده و این تیم بیشترین تغییرات را در ترکیب اصلی و ذخیره خود داشته است.


مسجدسلیمانی ها امیدوار هستند با حضور این سرمربی جوان دیگر نگران استرس سقوط نباشند و تا روز آخر این اتفاقات و اما و اگر های فوتبالی را نبینند.


فضای صمیمانه ای در اردوی تهران این تیم شکل گرفته است و از عکس زیر می توان این نکته را برداشت کرد، بازیکنانی که تقریبا یک هفته است در کنار همدیگر حضور دارند و برای لیگ نوزدهم اماده می شوند. 

 

گفتنی است عباس عسکری، صادق صادقی، حبیب فرعباسی، میلاد خدایی، اکبر افاقی، فرشید پاداش و حسین دوستدار از فصل قبل در تیم مانده اند و محمد طیبی (تراکتور)، احمد الجبوری (بادران تهران)، علی آل کثیر (داماش گیلان)، عماد میرجوان (پارس جنوبی جم)، مهدی بیات (سپید رود رشت)، شاهین اخوی (سپید رود رشت)، مهدی عیدی (آلومینیوم اراک)، محمد مطلق زاده (خونه به خونه بابل)، وحید خشتان (استقلال خوزستان)، حمید طاهری فرد (مس رفسنجان)، میثم نقی زاده (پارس جنوبی جم)، سعید کریمی (خونه به خونه)، کوروش ملکی (سپید رود رشت)، حسن فریور (تراکتور) خرید های جدید این تیم هستند.

 

1418624

دیدگاه‌ها