کد خبر : 1623082 | 20 تیر 1398 ساعت 09:35 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

توپ طلای امسال باید به مسی برسد

ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل، معتقد است لیونل مسی شایسته بردن توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال 2019 است.

توپ طلای امسال باید به مسی برسد

به گزارش "ورزش سه"، مسی با به ثمر رساندن 51 گل در همه رقابت های فصل گذشته، کمک کرد تا بارسا قهرمان لالیگا شود اما در سایر رقابت ها، به جام دست پیدا نکرد. ضمن اینکه او با آرژانتین هم در نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا مقابل برزیل شکست خورد و در نهایت به رتبه سوم رضایت داد.

با این وجود ریوالدو معتقد است که با توجه به عملکرد کلی این ستاره آرژانتینی، او شایسته کسب ششمین توپ طلای دوران حرفه ای اش است.

او به خبرنگاران گفت:" به نظر من، توپ طلای این فصل باید به خاطر آنچه مسی انجام داد، به او برسد. او در چمپیونزلیگ قهرمان نشد اما این جایزه فردی است و او گل های زیادی به ثمر رساند؛ مهم گل ها هستند."

 

 

1417775

 

پیش از اینکه توپ طلای سال قبل به لوکا مودریچ برسد، برای 10 سال مسی و کریس رونالدو تنها برنده های توپ طلا بودند و ریوالدو معتقد است که هر دو بازیکن فصل آینده بار دیگر عملکرد فوق العاده ای خواهند داشت.

" آنها بازیکنان فوق العاده ای هستند. من هر دو را دوست دارم. مسی همیشه در بارسا سرنوشت ساز بوده و رونالدو در هر باشگاهی که بوده و همین طور تیم ملی.

آنها بار دیگر هیجان انگیز ظاهر خواهند شد. وقتی در مورد آنها صحبت می کنید، این به دلیل خوبی است چون آنها گل های زیادی به ثمر می رسانند."

دیدگاه‌ها