کد خبر : 1622812 | 18 تیر 1398 ساعت 22:00 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار استقلال از زبان مدیر عامل

فتحی آب پاکی را روی دست چشمی ریخت

مدیرعامل استقلال می‌گوید که ما به دنبال بازگرداندن رحمتی بودیم اما انتخاب این بازیکن پدیده مشهد بوده است.

فتحی آب پاکی را روی دست چشمی ریخت

به گزارش "ورزش ‌سه"،  امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص نقل و انتقالات باشگاه در روزهای اخیر گفت: در خبرها دیدیم که آقای آرش رضاوند با استقلال قرارداد بسته‌اند. هم‌چنین آقای دیاباته بعد از تایید تست پزشکی که داشتند قرارداد خود را با باشگاه ثبت کردند. در خصوص آقای پاتوسی هم باید بگویم که در حال مذاکره هستیم و امیدوار هستیم به آن چیزی که باشگاه می‌خواهد به نتیجه برسیم و بتوانیم تیم را تکمیل کنیم. من قبلا هم عرض کرده بودم آقای پاتوسی با ما یک سال دیگر قرارداد دارد مشروط بر اینکه بتوانیم مبلغ مورد نظر برای رضایت نامه را به باشگاه کیپ تاون پرداخت کنیم. هیئت مدیره در تلاش است تا منابع مالی مورد نظر را تامین و پرداخت کند تا از آقای پاتوسی استفاده کنیم. 


وی در مورد مذاکره با رضا اسدی نیز گفت: ما با آقای اسدی مذاکره کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیدیم و امیدوار هستیم مذاکرات به سمتی برود که بتوانیم با این بازیکن نیز به توافقات خوبی برسیم. 


فتحی در ادامه گفت: با آقای علی کریمی صحبت کردیم و امیدوارم با ایشان هم به نتیجه برسیم. من با روزبه چشمی صحبتی نداشتم و بعید می‌دانم بتوانیم از ایشان استفاده کنیم. 


مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص دستیار ایرانی استراماچونی نیز گفت: هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم. ایشان هنوز به ما پیشنهاد استخدام دستیار ایرانی نداده‌اند و نمی‌توانیم اقدامی در این خصوص انجام دهیم. 


فتحی هم‌چنین درباره مبلغ قرارداد حسینی و وریا غفوری و اظهار نظر حسینی در خصوص اینکه گفته بود مقداری از قرارداد خود را نمی‌گیرم تا مشکل پاتوسی حل شود، گفت: آقای حسینی آدم شوخ طبعی هستند و قطعا شوخی کرده‌اند. ما با آقایان حسینی و غفوری قرارداد بستیم و اینکه پول پاتوسی را به کسی بدهیم قطعا اشتباه است. 


وی در خصوص دریافت مطالبات استقلال از ترانسفر اللهیار صیادمنش و هم‌چنین تیام گفت: در خصوص تیام و آقای صیادمنش در حال تسویه حساب هستیم. هنوز به طور کامل پول خود را از عجمان دریافت نکردیم و از سیدمجید حسینی هم پول کمی باقی مانده و برای صیادمنش هم در این چند روز اخیر تسویه می‌شود. 


فتحی درباره هزینه اردوی استقلال نیز گفت: استقلال کمپ خوبی را گرفته است. باشگاه پولی را پرداخت نکرده و به طور رایگان در آن جا اسکان دارد. وزارت ورزش طرحی ثبت کرده که در آن بابت اردوهای خارجی نباید ارزی از کشور خارج شود و هواداران استقلال این اردو را ردیف کردند که به امید خدا برای تیم مفید باشد. 


وی هم‌چنین جمع بندی در خصوص جذب دروازه‌بان دوم را بی نتیجه دانست و گفت: ما گلر اول و دوم نداریم و این را سرمربی انتخاب می‌کند که چه کسی بازی کند. ما فعلا دو دروازه‌بان خوب مثل حسینی و نوراللهی داریم که از امید اضافه شده است. 


فتحی در آخر توضیحاتی در خصوص جذب دوباره رحمتی داد و گفت: آقای رحمتی از بازیکنان خوب هستند و بنده خیلی دوست داشتم که ایشان در استقلال می‌ماند. اما پدیده انتخاب رحمتی بود و ما هم به نظر او احترام گذاشتیم و در این خصوص صحبتی نداشتیم.

دیدگاه‌ها