کد خبر : 1622670 | 18 تیر 1398 ساعت 11:55 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

در میانه راه پرسپولیس،با قراردادی 5 ساله

رضا شکاری ، شکار تراکتور شد

ملی پوش تیم امید و سابق روبین کازان در میانه راه پرسپولیسی شدن سر از تبریز و باشگاه تراکتور در آورد.

رضا شکاری ، شکار تراکتور شد

به گزارش "ورزش سه"، رضا شکاری نام اول نقل و انتقالات فوتبال ایران طی روزهای گذشته بوده است؛ ستاره 21 ساله ای که در سال های اخیر به عنوان یکی از 50 استعدادهای برتر فوتبال جهان از سوی سایت های معتبر خارجی معرفی شده و با وجود سن و سال کمی که دارد، حضور در فوتبال اروپا و بازی برای روبین کازان روسیه را نیز تجربه کرده است. این تجربیات باعث شده تا حالا در آستانه ورود او به 22 سالگی دو تیم پرسپولیس و تراکتور برای جذبش رقابت کنند و این رقابت جذاب را حالا ظاهرا پیروز شده است.


نام شکاری از آنجایی به عنوان یک ستاره فوتبال مطرح شد که در رقابت های جام جهانی جوانان در سال 2017 در کشور کره جنوبی برای تیم ملی ایران بازی کرد و درخشش فوق العاده ای داشت. او در جریان باخت دو بر یک ایران مقابل پرتغال تک گل تیم ملی جوانان را زد و در مسابقه با زامبیا نیز که با شکست 4 بر 2 ایران همراه شد، هردوگل شاگردان امیرحسین پیروانی را وارد دروازه حریف کرد. در مصاف با کاستاریکا نیز که بعد از 40 سال ایران آن تیم را شکست داد نمایش قابل قبولی ارائه داد تا بسیاری از رسانه های معتبر جهان به تمجید از او بپردازند.


شکاری که آن زمان عضو تیم ذوب آهن بود، با جنجال های فراوان از این تیم جدا و راهی روسیه شد. مسئولان اصفهانی مدعی بودند که شکاری بدون اطلاع آنها راهی روستوف و سپس روبین کازان شده و این انتقال غیرقانونی است اما در نهایت او رسما به تیم روسی پیوست و در 5 مسابقه نیز پیراهن این تیم را برتن کرد.  او اما بعد از جدایی قربان بردی اف سرمربی روبین کازان تصمیم به فسخ قراردادش با روس ها گرفت و به ایران بازگشت.

 

1418173


در این شرایط او به یکی از ستاره های نقل و انتقالات لیگ نوزدهم تبدیل شد؛ تا جایی که تیم های مدعی فوتبال ایران برای جذبش اقدام کردند. بلافاصله بعد از بازگشت شکاری به ایران پرسپولیسی ها مذاکرات خود با این بازیکن را آغاز کردند و حتی گفته شد که قرارداد همکاری بسته شده اما بار دیگر ذوب آهنی ها به ماجرای شکاری ورود کردند تا سرخ پوشان کمی عقب بنشینند. با هشدارسعید آذری  پرسپولیسی ها با تردید مواجه شدند تا با وجود حضور مجدد شکاری در دفتر باشگاه پرسپولیس  عملا سرخپوش شدن این ستاره 21 ساله در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. در این شرایط اما مدیران تراکتور بدون توجه به این موضوعات و البته بدون آنکه هیاهویی به راه بیندازند وارد مذاکره با شکاری شدند و در نهایت با مهاجم تیم ملی امید قراردادی 5 ساله را امضا و شکاری را شکار کردند.


غلامرضا صادقیان، مدیرعامل تراکتور که در سفری دوروزه به تهران توانست با این مهاجم ترک زبان و اینده دار قرارداد امضا کند، در این خصوص گفته است: «با توجه به خواهرخواندگی دو باشگاه تراکتور و روبین کازان روسیه و  همکاری این باشگاه با رضا شکاری به توافق نهایی رسیده و قرار داد پنج ساله امضا کردیم.»


جالب اینکه مدیرعامل ذوب آهن در پستی اینستاگرامی با لحنی مهربانانه خطاب به شکاری اعلام کرده که اگر با هر تیمی قرارداد ببندد به مشکل می خورد تا نشان دهد قصد پیگیری موضوع را دارد اما تراکتوری ها در این دعوا قرص تر ازپرسپولیس به نظر می رسند...

دیدگاه‌ها