کد خبر : 1622657 | 18 تیر 1398 ساعت 11:07 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

صیادمنش را می خواهم

پیغام مجیدی برای مارک ویلموتس

مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی نشان داد علاقمند به جوانگرایی است و در بازی با سوریه و کره جنوبی با دعوت از الهیار صیادمنش و بازی دادن به او ثابت کرد در این مسیر فقط حرف نمی زند.

پیغام مجیدی برای مارک ویلموتس

به گزارش "ورزش سه"، معمولا بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت می شوند اگر در شرایط سنی امید هم قرار داشته باشند دیگر به تمرین تیم امید برنمی گردند که این طبیعی است. به این خاطر بازیکنی که در اردوی تیم ملی حاضر می شود به سطحی از پیشرفت فنی دست یافته که دوست دارد در همین سطح به بازی خود ادامه دهد، اما کادر فنی تیم امید دیروز به صراحت اعلام کرده است که به وجود الهیار صیادمنش در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا که بهمن ماه امسال با حضور 16 تیم در تایلند برگزار می شود، نیاز دارد و دست به دعوت دوباره از او خواهد زد.

 

الهیار صیادمنش پیش از حضور در اردوی تیم ملی بارها و بارها به اردوی تیم امید دعوت شد. هر چند به دلیل مصدومیت نتوانست تیم امید را در بازی های مقدماتی تهران همراهی کند.

 

حمید استیلی مدیر تیم امید دیروز در مصاحبه با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت که یونس دلفی، امید نورافکن و الهیار صیادمنش هم در لیست تیم امید هستند منتهی به اردوی اخیر که قرار است در آن تیم امید با تیم ملی بازی کند دعوت نشده اند چون این اردو در روزهای فیفا برگزار نمی شود. مصاحبه حمید استیلی حامل یک پیام از سوی فرهاد مجیدی برای مارک ویلموتس است؛ بدین معنی که من به الهیار صیادمنش برای بازی های آسیایی زیر 23 سال نیاز دارم. به خصوص که تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی این بازی ها راهی المپیک 2020 توکیو خواهند شد.

 

جالب اینکه یکی دیگر از بازیکنانی که اخیرا و برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت شده می تواند تیم امید را در بازی های آسیایی همراهی کند. محمد محبی بال راست شاهین شهرداری بوشهر که به تازگی به تیم سپاهان پیوسته است. این بازیکن که زننده گل تیم شاهین شهرداری بوشهر در بازی پایانی با سرخپوشان پاکدشت بود و سند صعود این تیم به لیگ برتر را امضاء کرد در گذشته به اردوی تیم امید دعوت شد اما در لیست نهایی کرانچار برای حضور در بازی های آسیایی جای نگرفت اما جالب اینکه به تازگی از سوی مارک ویلموتس به اردوی تیم امید دعوت شده است.

 

در گذشته بازیکنانی که در رده سنی امید از سوی کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت می شدند دیگر در اردوی امید حاضر نمی شدند که می توان از سردار آزمون و علیرضا جهانبخش نام برد اما به نظر می رسد مارک ویلموتس رویه ای بر خلاف کارلوس کی روش در پیش خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها