کد خبر : 1622000 | 15 تیر 1398 ساعت 18:09 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

کارمان از قبل حتما سخت تر است

ناراحتی کالدرون از سوال درباره لیست خروجی

سرمربی آرژانتینی در اولین گفت و گوی مطبوعاتی به شایعات مبنی بر فهرست خروجی پاسخ داد.

ناراحتی کالدرون از سوال درباره لیست خروجی

 

به گزارش "ورزش سه"، کالدرون که به همراه مترجم در این گفت وگو حاضر شده بود ؛ همچنین گفت ولاسکو را نمی شناسد که بخواهد با او مشورت کند!

 


متن کامل این مصاحبه به شرح زیر است:


* سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اولین اظهار نظر پس از انتخاب به عنوان سرمربی پرسپولیس گفت: ممنونم از شما و خوشحالم که در خدمت تیم هستم و از کاری که می کنم راضی هستم. روحیه شاد و پرانرژی ای در پرسپولیس می بینم.


*از کالدرون در مورد امکانات تیم پرسیده شد که او بیان کرد: امکانات اینجا خیلی خوب است و راضی هستم.


*کالدرون در حاشیه تمرین سرخپوشان با این سوال مواجه شد که چرا در سال های گذشته نتوانسته عناوین قهرمانی اش را تکرار کند. او پاسخ داد: درست است ولی هر زمانی که با باشگاهی بزرگ کار کرده ام توانسته ام موفق باشم. در باشگاه های کوچک شاید نتوانسته باشم، نتایج خوبی بگیرم ولی موقعی که فرصت داشتم تا یک تیم خوب بسازم، نتیجه گرفته ام.


*چند وقت پیش بود که کالدرون در یک کنفرانس شرکت کرده بود. او در این کنفرانس گفته بود که فلسفه فوتبال آرژانتینی، رو به جلو و تک ضرب است. سوال این بود که آیا این فلسفه در پرسپولیس دنبال می شود. سرمربی آرژانتینی بیان کرد: به هر جهت من برداشتی که از فوتبال دارم را پیاده می کنم. یک روح آرژانتینی در کالبد من وجود دارد؛ یک آرژانتینی که سالیان زیادی در فوتبال اروپا بوده است. من خودم بازی تهاجمی را دوست دارم و خودم را تهاجمی می دانم ولی معتقدم یک تیم باید بالانس داشته باشد و خوب بازی کند.

 

1417457

 


* سوال بعدی از کالدرون این بود که در چند روز گذشته اخباری مبنی بر کنار گذاشته شدن برخی بازیکنان شنیده شده است. این مربی در این رابطه عنوان کرد: من تا حالا هیچ لیستی به باشگاه نداده ام. لیست کامل است و اگر کسی قرار است بیاید باید از لیست خارج کنیم. نمی دانم. اگر قرار است بازیکن بزرگ و خوب بیاید، باید از لیست خارج کنیم و اگر قرار است بازیکن زیر 23 سال بیاید، باز هم باید لیست را خالی کنیم.

 

*کالدرون درباره بازیکنان لیست خروجی بازیکنان گفت: من تا به حال با روحیه همه ارتباط برقرار کردم و با همه بازیکنان ارتباط دارم. چرا این سوال را از من می پرسید؟ اصلا لیست خروجی وجود ندارد.


*او درباره لیگ قهرمانان گفت: ما در لیگ قهرمانان سعی مان این است که با هم جلو برویم و دوباره به فینال رسیده و این بار قهرمان شویم.


*او درباره آینده پرسپولیس گفت: پرسپولیس سه بار قهرمان شده و مطمئنا بار چهارم این اتفاق سخت تر خواهد بود ولی من فکر می کنم تیمی که سه بار قهرمان شده این امکان را دارد که بازهم شانس قهرمانی داشته باشد. البته این سخت است اما من به تیمم اعتماد دارم.


 *مربی پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا با ولاسکو صحبت کرده بود گفت: من نمی دانم منظورتان کدام ولاسکو است؟( به او می گویند خولیو ولاسکو سرمربی آرژانتینی و سابق تیم ملی والیبال) اسم ایشان را شنیده ام اما اصلا آشنایی و شناختی از او ندارم.


*کالدرون درباره جذب مهاجم ازبکستانی ایگور سرگیف گفت: صحبت هایی درباره این بازیکن ازبک شد اما نظر من خیلی در این رابطه مثبت نیست.


*پرسپولیس آمار فوق العاده ای با برانکو در دفاع و حمله داشته است. او در این رابطه گفت: به هر جهت امسال کارمان سخت تر از سال های قبل است که بتوانیم روی نوار پیروزی باقی بمانیم.

 

 


*جانشینی برانکو کار سختی است؟ کالدرون گفت: بله این مسئولیت بزرگی است و ایشان(برانکو) کار بزرگی انجام داد. هر سال قهرمان شدن سخت تر می شود و مطمئنا سال چهارم سخت تر خواهد بود اما من به تیمم اعتقاد دارد.


*مسی یا مارادونا؟ او درباره این سوال هم گفت: هر دو بازیکن در مقطع خودشان بهترین بودند.

 

*گابریل کالدرون در حالی که خبرنگاران هنوز سوال داشتند به همه آن ها گفت "after training" و به سرعت از همه خواست زمین را ترک کنند تا تمرین را آغاز کند.

دیدگاه‌ها