کد خبر : 1621972 | 15 تیر 1398 ساعت 15:45 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

دی یونگ:

اینطور نیست که بی خواب بازی کنار مسی باشم

فرانکی دی یونگ ستاره جدید بارسا، برای بازی کنار مسی هیجان زده است ولی نه آنچنان ذوق زده که دیگران تصور می کنند.

اینطور نیست که بی خواب بازی کنار مسی باشم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا زمستان گذشته فرانکی دی یونگ را با 75 میلیون یورو از آژاکس به خدمت گرفت و ستاره هلندی یک نیم فصل قرضی برای تیمش بازی کرد و از این پس برای بارسا توپ خواهد زد.

مراسم معارفه او روز گذشته در حضور 20 هزار هوادار در نوکمپ برگزار شد و سپس او در یک نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

 

 

1417425

 

 

دی یونگ در مورد احساسش از پیوستن به بارسا گفت:« بازی برای بارسا همیشه رویای من بود. وقتی پیشنهاد بارسا رسید، کار دشواری برای پاسخ دادن نداشتم. تیم های مختلفی خواهان من بودند ولی با ارزیابی شرایط، بارسا را ترجیح دادم. زمانی برای پاسخ مثبت به بارسا مطمئن شدم که آقای رئیس(بارتومئو) به آمستردام آمد و با من مستقیما صحبت کرد. او به من گفت که می توانم کارهای بزرگی برای بارسلونا انجام دهم و از آن پس دیگر تردیدی برای پیوستن به بارسا نداشتم.»

 

دی یونگ در مورد پست بازی اش در بارسا گفت:« من یک هافبک هستم ولی هرجا مربی بگوید بازی خواهم کرد. هنوز با والورده حرف نزده ام ولی برای من مهم حضور در ترکیب اصلی است. اینجا بهترین های دنیا بازی می کنند و من هم از رقابت ترسی ندارم.»

 

 

1417431

 

 

دی لیخت:« انتظار داشتم در مورد دی لیخت از من سوال کنید. واضح است که دوست دارم او به بارسا بیاید ولی تصمیم نهایی با خود اوست.»

 

حذف کردن رئال با آژاکس از لیگ قهرمانان:« پس از حذف کردن رئال، خیلی ها به من تبریک گفتند. حتی بارتومئو هم به من زنگ زد و باید بگویم که ذوق زده شدم.»

 

بازی کنار مسی:« قطعا از این بابت هیجان زده ام. مسی الگوی من بود و حالا با او هم تیمی هستم. بی تاب بازی کنارش هستم ولی اینطور نیست که شب از خواب بلند شوم و به این مساله فکر کنم. بارسا پر از بازیکن بزرگ است و بازی کنار هرکدام آنها هیجان انگیز است.»

 

 

Frenkie De Jong, en su primera rueda de prensa como jugador azulgrana

دیدگاه‌ها