کد خبر : 1621969 | 15 تیر 1398 ساعت 15:17 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیم نکونام، قدم قدم تا رسیدن به هدف؛

گزارشی از روز بی دردسر فولاد در پایتخت (عکس)

تیم فوتبال فولاد خوزستان تمرینات خود را به صورت منظم جهت آماده سازی برای لیگ نوزدهم پیگیری می کند.

گزارشی از روز بی دردسر فولاد در پایتخت (عکس)

به گزارش ورزش سه، زودتر از همه تیم های لیگ برتری، فولاد خوزستان تمرینات خود را در گرمای اهواز آغاز کرد. شاگردان نکونام پس از چند روز راهی شهرکرد شدند و اردویی تدارکاتی در این شهر برپا کردند. بعد از اتمام این اردو و استراحتی چند روزه، تمرینات فولاد وارد فاز جدیدی شد و این تیم دومین اردوی پیش فصل خود را در تهران آغاز کرد. روز گذشته هم در جریان این اردو، فولادی ها در دیداری دوستانه به مصاف داماش تهران رفتند.


- بازی دیروز در سه تایم 30 دقیقه ای برگزار شد و نکونام تقریبا 3 ترکیب مختلف را در هر کدام از این بازه های زمانی به زمین فرستاد. ترکیب فولاد در ابتدای بازی تشکیل شد از این بازیکنان: شهاب گردان، ایوب والی، موسی کولیبالی، فرزاد جعفری، وحید حیدریه، محمد آبشک، مهرداد هدایتیان، محمد قاسمی نژاد، صابر حردانی، حسن بیت سعید و هیثم هاشمی زاده.

 

1417408

 

- به نظر می رسد با نهایتا دو سه تغییر، همین نفرات ترکیب اصلی فولاد در هفته های ابتدایی لیگ نوزدهم را شکل دهند.

 

- در بازی روز گذشته فشار زیادی روی دروازه فولاد نیامد و حریف دسته سومی چندان دردسری برای این تیم درست نکرد. با این وجود، استحکام دفاعی فولاد هم نکته ای بود که به چشم آمد. در بخش تهاجمی هم این تیم عملکرد نسبتا خوبی داشت و رفته رفته توانست با تنوع تاکتیکی بیشتری به سمت دروازه حریف خود حمله کند.

 

1416905

 

- نکونام در دیدار مقابل داماش به جوان های تیم فولاد نیز فرصت کافی داد. از جمله این بازیکنان، صالح، برادر کوچک صابر حردانی بود که در این دیدار یک پاس گل هم به حسن بیت سعید داد. دیگر نفرات جوان فولاد هم زیر نظر جواد نکونام دیروز به بازی گرفته شدند. مهرداد هدایتیان 22 ساله یکی از این بازیکنان بود که در ترکیب اصلی و از ابتدا برای فولاد به میدان رفت و نمایش خوبی هم داشت.

 

- یکی از جوان های درخشان تیم فولاد در بازی دیروز، امیرحسین باقرپور بود. مهاجمی که در لیگ هجدهم با پیراهن استقلال خوزستان توانست نظر کارشناسان را به خود جلب کند، پس از اتمام قرارداد قرضی خود با این تیم، به فولاد برگشت. باقرپور در دیدار مقابل داماش در زمان دوم مسابقه به زمین رفت و با نمایشی خیره کننده، موفق شد 2 گل هم برای تیمش به ثمر برساند.

 

1417409

 

- حضور موسی کولیبالی در ترکیب اصلی فولاد خوزستان نیز در نوع خود جالب توجه بود. این بازیکن مالیایی به تازگی به تمرینات فولاد اضافه شده و خیلی زود در بین نفرات فیکس این تیم به میدان رفت.

 

- کادر فنی فولاد پس از اینکه در نقل و انتقالات به هر دلیلی بازیکنان حاضر در لیست اصلی آنها جذب نشد، بنا را بر تمرینات پرفشار و بررسی جدی وضعیت بازیکنان در تمرین و دیدارهای دوستانه گذاشتند. مربیان جوان فولاد روزانه حدود 12 ساعت به بررسی شرایط تیم و طراحی تمرینات مناسب اختصاص می دهند و با شروع کردن تمرینات پیش فصل قبل از همه تیم ها، عزمی راسخ برای بهبود اوضاع تیم فولاد و روانه کردن تیمی آماده به مسابقات لیگ برتر دارند.

 

1417413

 

1417410

دیدگاه‌ها