کد خبر : 1621882 | 15 تیر 1398 ساعت 09:44 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

نبی: با حفظ بازیکنان کار بزرگی کردیم

سرنوشت شکاری، امیری و طارمی با پرسپولیس

نبی دریک مصاحبه تلویزیونی درباره موضوعات مهم باشگاه پرسپولیس، از نقل و انتقالات تا اتفاقات گذشته صحبت کرد.

سرنوشت شکاری، امیری و طارمی با پرسپولیس

به گزارش ورزش سه ، مهدی محمد نبی رییس هیئت مدیره پرسپولیس با حضور در برنامه  «سلام صبح بخیر»، به سئوالات سعید اکبری پاسخ داد.


تیتر های مهم این مصاحبه:


*در جذب رضا شکاری اشتباهات طارمی را تکرار نمی کنیم


*مهدی با خارجی‌ها نبندد به پرسپولیس می‌آید


*رقم قرارداد کالدرون و دستیارانش زیر یک میلیون دلار است


*یک مهاجم آسیایی خوب مدنظر ماست

 

*در گذشته به قراردادها دقت نشده بود

 

*مشکل بودیمیر حل می شود

 

*دو باشگاه ایرانی برای جذب امیری نامه زده اند

 

نبی در ابتدا درباره اردوی پرسپولیس توضیح داد: با مسئولان کمپ کشور صحبت کردیم اما آنها گفتند تاریخ مورد نظر شما را سپاهان از قبل رزرو کرده، به همین دلیل تصمیم گرفتیم اردو را در خارج از تهران و در نزدیکی شهر استانبول  برگزار کنیم.


وی در این باره که چه شد کالدرون سرمربی پرسپولیس شد، گفت: ما با 5 گزینه سرمربی گری هرکدام 4 تا 6 ساعت جلسه گذاشتیم از بین این گزینه ها به دو گزینه کالدرون و لمونیس رسیدیم. بعد از صحبت هایی که با ایشان شد، در نهایت دیدیم که کالدرون این ظرفیت را دارد با پرسپولیس خیلی بی غل و غش کار کند.


نبی درباره اینکه دستمزد کالدرون و سه دستیار او یک میلیون دلار است، مبلغ قرارداد را کمتر دانست و گفت: شاید هم کمتر از یک میلیون دلار.


نایب رئیس هیات مدیره پرسپولیس در این باره که آیا کالدرون قول قهرمانی داده است، تاکید کرد: حفظ قهرمانی سخت تر از به دست آوردن آن است و سرمربی جدید هم از همان فرودگاه گفتند تمام تلاششان را می کنند که این موفقیت تداوم داشته باشد.


نبی درباره تجمع هواداران مقابل باشگاه گفت: ما هواداران خاصی داریم و حواشی نیز داریم.


او درباره سرانجام توافق با برانکو تصریح کرد: با توجه به اینکه او سالها در پرسپولیس زحمت کشیده نیت باشگاه این است با تفاهمی که انجام می شود این موضوع حل و فصل شود. وکیل ایشان هم مکاتباتی با آقای عرب و بخش حقوقی و بین الملل پرسپولیس داشته است، در اولین جلسه ای که با وکیل می گذاریم به تفاهم می رسیم.


وی یادآور شد: برانکو وقتی در ایران بود 60 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است، ما دو ماه و نیم پیش دیدیم ایشان هیچ دریافتی به جز پاداش هایش نداشته است و سوم می  500 هزار یورو به او پرداخت شد. تفاهم لازم با وکیل او خواهد شد و امیدواریم پرسپولیس و برانکو به شکل منطقی و خوب با همدیگر توافق کنند.


نبی درباره حضور بیرانوند در پرسپولیس اعلام کرد: آقای بیرانوند پس از بازی دوستانه با کره جنوبی 10 روزی از کمیته تیم های ملی فدراسیون فوتبال مرخصی داشت بعد از این به باشگاه مراجعه کرد با وجود اینکه از سه باشگاه خارجی پیشنهاد داشت طی جلسه مقرر شد کار را در پرسپولیس ادامه بدهد و خودشان هم در مصاحبه این را عنوان کردند.


او درباره قطعی بودن حضور بیرانوند گفت: علیرضا که به تمرین رفت و خودش مصاحبه کرد که مانده.


وی با اشاره به اینکه هواداران لطف کردند و از نقطه نظراتشان تشکر می کنم، تاکید کرد: اساسا نوع قراردادهای بازیکنان پرسپولیس در سنوات قبل اینگونه است که روی بندهای قرارداد دقت نشده و این بازیکنان به راحتی می توانند از پرسپولیس جدا شوند.


نبی در پاسخ به این سوال که بند ۲۰۰ هزار دلاری برای آزادسازی بازیکنان در قراردادهاست گفت: نمی خواهم رقمی اعلام کنم.


نبی با اشاره به کمال، علیپور، بیرانوند، شجاع، گفت: من عدد نمی آورم اما اینکه باشگاه جلسات مختلف گذاشت و ما این بازیکنان را حفظ کردیم تا با باشگاه ادامه بدهند کار ساده ای نبود. لیست بزرگسالان ما 18 نفر بوده که تثبیت شده است.


وی همچنین درباره مهاجم جدید قرمزها اعلام کرد: بازیکن بسیار خوب و ملی پوش آسیایی را مدنظر داریم که امیدواریم به فهرست اضافه شود.

 

1417344


نائب رییس هیات مدیره پرسپولیس درباره جذب رضا شکاری و هشدار باشگاه ذوب‌آهن اظهار کرد: در هیات مدیره هیچ چیزی مصوب نشده، ذوب آهن ان شاءالله با ما کنار می آید، البته ذوب آهن با باشگاه قبلی ایشان درگیر است. بخش حقوقی ما برای جذب او پیگیری می کند تا اشتباهات طارمی تکرار نشود.


او همچنین درباره آخرین شرایط امیری و حضورش در جمع قرمزها گفت: پرسپولیس خانه وحید امیری است و در باشگاه با او صحبت کردند. من شنیدم که دو باشگاه ایرانی به ترابوزون برای جذب امیری نامه زدند که شاید تبدیل به یک مانع شود.


او درباره مذاکره با رامین رضاییان و طارمی گفت: درباره رامین رضاییان باید بگویم من با ایشان صحبت کردم، با طارمی هم من صحبت کردم خیلی دوست داشتیم ادامه بدهیم، اما رامین قرارداد داشت و نتوانست بیاید. با طارمی هم من حرف زدم. او هم مشغول عقد قرارداد است. اگر با آن کشور خارجی قرارداد نبندد می آید.


وی درباره شکایت بودیمیر گفت: رقم مانده او زیاد نیست و اقای عرب مشکل را پیگیری خواهند کرد.

 

نبی درباره خصوصی سازی پرسپولیس تاکید کرد: پورحسینی مسئول خصوصی سازی است و آیین نامه مزایده باید تمام و کمال و تعریف شده باشد تا بتوانیم خصوصی سازی را انجام بدهیم. در یک کلام باشگاه های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس باشگاه هایی بودند که استخوانی از آنها بیشتر نمانده و تلاش برای حفظ باشگاه ها سخت است. باید درآمدهای پایدار در این باشگاه ها ایجاد شود تا بتوانند در رقابت قرار بگیرند، اکنون درآمدها موسمی و هزینه ها بالا است.


نبی درباره اختلاف باشگاه و سیدجلال حسینی گفت: سیدجلال بزرگتر تیم است و در جلسه با آقای عرب قراردادش را تمدید کرد.


نبی با بیان اینکه شماره تلفن او را همه دارند، گفت: زنگ می زنند و احوال پرسی می کنند و سلام به همه می رسانند! از هواداران عزیز تقاضا می کنم تمرکزی که در باشگاه هست باید ادامه پیدا کند.


وی در پایان درباره توقع از سرمربی جدید گفت: توقع این است که به قهرمانی هایی که در گذشته به دست آمده ادامه دهد .ایشان بسیار زحمتکش است و تفاهم و توافق خوبی با بازیکنان دارد.

دیدگاه‌ها