کد خبر : 1621876 | 15 تیر 1398 ساعت 09:38 | 914 بازدید | 0 دیدگاه

آقای خاص، پیشنهاد کلان چینی‌ها را رد کرد

ژوزه مورینیو پیشنهاد وسوسه‌انگیز باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده برای به دست گرفتن سکان هدایت این تیم را رد کرده است.

آقای خاص، پیشنهاد کلان چینی‌ها را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی گاردین گزارش داد ژوزه مورینیو با پیشنهادی وسوسه‌انگیز که شامل یک دستمزد مالی کلان بوده، از سوی باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده مواجه شده بوده تا به عنوان سرمربی این تیم منصوب شده و هدایت گوانگژو را به عهده بگیرد اما به ادعای گاردین، مورینیو این پیشنهاد را به دلایل خانوادگی رد کرده و در حال حاضر در انتظار پیدا کردن باشگاهی مناسب است.

 

1417317

 

مورینیو از اواسط ماه دسامبر گذشته که از منچستریونایتد اخراج شد تا کنون بی‌کار بوده و هدایت هیچ تیمی را به عهده نداشته. مورینیو در اولدترافورد دستمزد سالانه‌ای معادل 15 میلیون پوند داشته اما بر اساس گزارش‌ها، دستمزدی که باشگاه گوانگژو اورگرانده به او پیشنهاد داده بوده به مراتب بالاتر از این مقدار بوده است.

 

ولی مورینیو بعد از گفتگو با نمایندگان این باشگاه چینی که در سوپرلیگ چین حضور دارد، در نهایت این پیشنهاد را رد می‌کند چرا که مایل نبوده انتقال به چین، خانواده‌اش را با دردسرهای تازه مواجه کند.

 

گاردین می‌گوید مورینیو در حالی در انتظار کاری جدید است که به مربی‌گری تیم‌های ملی علاقه‌ای ندارد و ترجیح می‌دهد منتظر بماند تا با روبرو شدن با یک فرصت ایده‌آل هدایت تیمی باشگاهی را به عهده بگیرد.

 

دیدگاه‌ها