کد خبر : 1621865 | 14 تیر 1398 ساعت 23:55 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری ده یونگ به ادامه میراث کرویف در بارسا

فرانکی ده یونگ، خرید جدید بارسلونا، اظهار امیدواری کرد که بتواند میراث هموطنش، یوهان کرویف، را در نوکمپ ادامه بدهد.

امیدواری ده یونگ به ادامه میراث کرویف در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ده یونگ بعد از یک فصل درخشان با آژاکس، به جدیدترین بازیکن هلندی ای تبدیل شد که پیراهن آبی و اناری ها را به تن می کند. او در مراسم معارفه اش اظهار امیدواری کرد که بتواند موفقیت بازیکنان هلندی قبلی بارسا که با کرویف آغاز شده بود را ادامه بدهد.

ده یونگ به خبرنگاران گفت:" ما همیشه با توجه به فلسفه کرویف، ارتباط فوق العاده ای داشتیم؛ آژاکس و بارسلونا می خواهند شبیه هم بازی کنند و این فوق العاده است.

از کودکی این برای من یک رویا بود و وقتی دیدم که این در واقعیت در حال اتفاق افتادن است، تصمیم گرفتن برایم راحت بود."

 

1417264

 

این ستاره جوان هلندی همچنین از تاثیر جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، برای انجام این انتقال گفت:" باشگاه های زیادی به دنبال من بودند و طبیعی است که وقتی می خواهید تصمیم بگیرید، همه گزینه ها را در نظر می گیرید و اینکه کدام بهترین است.

بارسلونا با برنامه فوق العاده اش، من را متقاعد کرد؛ باشگاه های دیگر هم برنامه های خوبی داشتند اما تصمیم گیری آسان نبود زیرا باشگاه های زیادی چیزهایی به من گفتند و مقطعی بود که من گیج بودم.

اما وقتی رئیس باشگاه به هلند آمد تا من را متقاعد کند، آمدن من به خاطر او بود."

آژاکس با درخشش ده یونگ توانست فصل گذشته رئال مادرید را از چمپیونزلیگ حذف کند و این می تواند به محبوبیت او بین هواداران بارسا کمک کند:" خیلی خوب بود، همه بارسایی ها به من تبریک گفتند؛ حتی رئیس هم به من تبریک گفت. همه خیلی با من مهربان بودند."

دیدگاه‌ها