کد خبر : 1621825 | 14 تیر 1398 ساعت 21:22 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید دیگر به دنبال نیمار نیست

به نظر می رسد باید نام رئال مادرید را از بین مشتریان ستاره برزیلی خط زد.

رئال مادرید دیگر به دنبال نیمار نیست

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مصاحبه جنجالی چند روز اخیر ناصر الخلیفی و افزایش احتمال جدایی نیمار از پاری سن ژرمن، رسانه ها از رئال مادرید نیز به عنوان یکی از تیم های خواهان وی نام برده بودند اما Le 10 Sport مدعی شد زین الدین زیدان علاقه ای به جذب نیمار ندارد و انتقال او به برنابئو منتفی شده است.

 

1416535

 

در سال 2013 ستاره برزیلی و 27 ساله تا آستانه انتقال به برنابئو پیش رفت اما در نهایت بارسلونا موفق به جذب نیمار در آن مقطع شد. اما نیمار در چند سال اخیر رویای فلورنتینو پرز بوده و رئیس باشگاه رئال مادرید سال هاست قصد خرید این بازیکن را دارد اما زیدان علاقه ای به سبک بازی نیمار نداشته و معتقد است پرداخت مبلغ هنگفت برای خرید او منطقی نخواهد بود.

 

به همین دلیل اگرچه رئال مادرید در 18 ماه گذشته شرایط خرید نیمار را بررسی می کرده و به دنبال بهترین فرصت برای ارائه پیشنهاد خود بوده است، اما حالا فلورنتینو پرز طبق خواسته زیدان از دادن پیشنهاد به نیمار اجتناب کرده است.

 

دقیقا چنین شرایطی در مورد پل پوگبا نیز وجود دارد. این بار زیدان علاقه شدیدی به خرید این هافبک فرانسوی داشته و حاضر است حتی بیش از 150 میلیون یورو نیز برای جذب وی پرداخت شود اما فلورنتینو پرز تمایل چندانی به این انتقال ندارد.

دیدگاه‌ها