کد خبر : 1621807 | 14 تیر 1398 ساعت 19:24 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک باتجربه بارسلونا در تیررس اینتر

آرتورو ویدال، هافبک باتجربه بارسلونا یکی از گزینه های خرید اینتر در تابستان امسال است.

هافبک باتجربه بارسلونا در تیررس اینتر


به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته به دنبال تقویت خط میانی اینتر است و به دنبال یک هافبک باتجربه و با قدرت گلزنی مناسب می گردد. گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا تبدیل به گزینه اول اینتر برای خط میانی شده است.

 

1403442

 

ویدال که تابستان سال قبل هم در آستانه انتقال به اینتر بود اما در آخرین لحظات راهی بارسلونا شد، در گذشته و در دوران حضور کونته در یوونتوس شاگرد وی بود و سرمربی ایتالیایی علاقه زیادی دارد دوباره شرایط کار کردن با وی فراهم شود. این در حالیست که چندی قبل نشریه اسپورت مدعی شد ویدال از شرایط خود در نوکمپ راضی بوده و قصد دارد به فعالیت خود در بارسلونا ادامه دهد.

 

همچنین امروز ESPN مدعی شد کونته تمایلی به حفظ راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی و پرحاشیه خود نداشته و قصد دارد او را به اضافه مبلغ 10 میلیون یورو به یونایتد برای جذب نمانیا ماتیچ، هافبک باتجربه و صربستانی این تیم پیشنهاد دهد.

 

این هفته انتقال استفانو سنسی، هافبک 23 ساله ساسولو به اینتر قطعی شد و به نظر می رسد نیکولا بارلا، هافبک ایتالیایی کالیاری نیز به زودی راهی این تیم خواهد شد و کونته به دنبال قرار دادن یک هافبک باتجربه در کنار این دو بازیکن جوان ایتالیایی است.

دیدگاه‌ها