کد خبر : 1621805 | 14 تیر 1398 ساعت 19:01 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس اتلتیکو و تهدید بارسلونا در مورد گریزمان

انریکه خرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، در مورد انتقال احتمالی آنتوان گریزمان به بارسلونا صحبت کرد.

رئیس اتلتیکو و تهدید بارسلونا در مورد گریزمان

به گزارش گورزش سه"، چند هفته قبل بود که گیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکومادرید خبر از توافق بارسلونا با ستاره فرانسوی این تیم در ماه مارس داد. به نظر می رسد بارسلونا منتظر اول جولای بوده تا بند آزادسازی قرارداد گریزمان از 200 میلیون یورو به 120 میلیون یورو کاهش پیدا کند و انریکه خرزو مدعی شد اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، برای باشگاه بارسلونا عواقب داشته و دردسرساز خواهد بود.

 

انریکه خرزو گفت: "حقیقت این است که من نمی دانم چه اتفاقی رخ داد اما اگر ماجرا همان چیزی است که شما می گویید و گریزمان قبلا قرارداد خود را با بارسا امضا کرده، عواقبی برای این باشگاه وجود دارد.

 

1415786

 

به نظر من شرایط طبیعی نیست و من نمی دانم آیا گریزمان با بارسلونا قرارداد امضا کرده است یا نه و حتی نمی دانم آیا او به بارسلونا می رود یا خیر، گمان می کنم در چند روز آینده همه چیز را متوجه خواهیم شد.

 

انتقال گرانقیمت ژائو فلیکس به اتلتیکومادرید؟ هر تیمی هر بازیکنی را که بخواهد جذب می کند و باید دید آن بازیکن ارزش مبلغی که برای خریدش پرداخت شده را دارد یا خیر، بسیاری از تیم های بزرگ اروپا خواهان جذب ژائو فلیکس در تابستان بودند و ما خوش شانس هستیم که او فصل بعد برای اتلتیکومادرید بازی خواهد کرد."

دیدگاه‌ها