کد خبر : 1621770 | 14 تیر 1398 ساعت 14:30 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

دسایی:

مطمئنم لمپارد در چلسی موفق می شود

مارسل دسایی، مدافع سابق چلسی، مطمئن است که فرانک لمپارد در بازگشت به استمفوردبریج به عنوان سرمربی، می تواند به موفقیت برسد.

مطمئنم لمپارد در چلسی موفق می شود

به گزارش "ورزش سه"، لمپارد که بهترین گلزن تاریخ چلسی است، بعد از دوران موفق حضور در دربی کانتی، روز گذشته به طور رسمی به عنوان جانشین مائوریتزیو ساری در چلسی معرفی شد و دسایی معتقد است که این مربی جوان با توجه به شناختی که از کار در این باشگاه دارد، می تواند به موفقیت برسد.

او به خبرنگاران گفت:" می توانید ببینید که او وقتی روی نیمکت است، خیلی احساساتش را بیان نمی کند اما تاکتیک هایش را می داند و ذهن هوشمندی دارد.

من مطمئنم که او کارش را به شکلی بی نقص انجام می دهد تا فلسفه بازی اش را در تیم جا بیندازد؛ چه او یک مربی هجومی باشد و چه یک مربی که بخواهد تیمش دفاعی بازی کند.

 

1417062

 

بی تردید از اینکه او برگشته خوشحالم و نمی گویم که او تجربه کافی ندارد. ما اکنون تیمی داریم که پتانسیل خوبی دارد و او باید تغییراتی بدهد و از قدرتش استفاده کند زیرا چلسی بازیکنان بااستعدادی دارد.

با آغاز رقابت ها، مربیان زمان زیادی برای تغییر فلسفه شان ندارند زیرا بازی بعدی در پیش است و باید به بازیکنان استراحت داد اما فرانک بیشتر از سایر مربیان در این زمینه تجربه دارد زیرا در چلسی بازی کرده است و احتمالا این ایده را که چطور باید بازی کنند را پیدا کرده و همین طور می داند که نباید چطور با بازیکنان بزرگ رفتار کند؛ بنابراین من مطمئنم که می تواند با شرایط این شغل کنار بیاید."

دیدگاه‌ها