کد خبر : 1621757 | 14 تیر 1398 ساعت 13:39 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان، تراکتور، ذوب آهن و ...

صف خرید وحید امیری؛ پرسپولیس کجاست؟

وحید امیری ستاره ملی پوش تیم ترابزون اسپور مورد توجه تیم های مدعی لیگ برتر قرار گرفته و نامش در فهرست خرید چند تیم لیگ برتری جای دارد.

صف خرید وحید امیری؛ پرسپولیس کجاست؟

به گزارش ورزش سه، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران به نیمه های راه خود رسیده و تیم ها باوجود انجام چند خرید، همچنان به دنبال مهره‌های مورد نظر خود هستند. مدعیان برای جذب ستاره ها با یکدیگر رقابت می‌کنند و دیگر تیم ها نیز به سراغ بازیکنان متوسط داخلی و خارجی می‌روند.

 

اگرچه ستاره هاس بازگشتی از خارج کشور متعدد بوده اند اما در روزهای اخیر، یک نام بیش از بقیه به گوش رسیده است؛ وحید امیری که با نفت تهران درخشید و سپس در پرسپولیس به یکی از ستاره های فوتبال ایران بدل گشت و به ترابزون اسپور رفت، حالا با عنوان شاه ماهی در نقل و انتقالات مطرح شده و باشگاه های بزرگ امیدوار به جذب او هستند.

 

از پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و ذوب آهن به عنوان مشتریان جدی این بازیکن یاد می‌شود و در واقع تنها پدیده و استقلال از بین تیم های بزرگ خواهان این بازیکن نیستند یا شاید به خاطر شانس کمتر، به سراغ او نرفته اند. در این بین باتوجه به این که امیری یک سال دیگر با ترابزون اسپور قرارداد دارد، فرآیند جذب این بازیکن تنها به جلب رضایت خودش محدود نمی‌شود و طبیعتاً باید با ترابزون اسپور نیز مذاکره انجام گیرد.

 

در این بین روز گذشته باشگاه سپاهان اصفهان با انتشار نامه درخواست رسمی برای جذب این بازیکن، خود را در صف مشتریان جدی این بازیکن مطرح کرد و نشان داد که یک قدم از بقیه برای خرید او جلوتر است؛ هرچند که دیگر تیم ها نیز طبیعتاً صحبت هایی با او داشته اند.

 

باشگاه سپاهان که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شد، تا اینجای کار نتوانسته رضایت هواداران را با خریدهای جدید جلب کند اما جذب امیری بی تردید، رضایت هواداران را به همراه خواهد داشت و همچنین به پرستاره‌تر شدن طلایی پوشان کمک خواهد کرد.

 

1378579

 

این هافبک چپ پا همچنین از دیگر تیم شهر اصفهان نیز پیشنهاد جدی دارد. سبزها که در ابتدای تابستان محمدرضا حسینی وینگر خود را از دست دادند، حالا امیدوارند که با خرید وحید امیری بتوانند تیمی قدرتمند را روانه مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر کنند.

 

اما دو مشتری دیگر امیری پرسپولیس و تراکتور هستند. دو تیم سرخپوشی که با مربیان جدید و نامدار خود در لیگ نوزدهم حضور خواهند داشت. اما نکته مهم درباره پرسپولیس این است که آن ها علاوه بر این که هافبک های متعددی در پست امیری دارند، لیستشان نیز پر است و برای به خدمت گرفتن امیری، باید یک بازیکن خود را کنار بگذارند. این در حالی است که باشگاه در اندیشه جذب مدافع میانی و مهاجم نوک نیز هست و شاید خرید امیری اولویت نخست سرخ های تهران نباشد.

 

اما ۶۰۰ کیلومتر آن طرف تر در تبریز خرید امیری یک نیاز مبرم برای تراکتوری ها به شمار می‌رود. باشگاه قرمزپوش آذربایجان اگرچه سوکیتا را در این پست دارد اما برای خرید یک ستاره ملی پوش قطعا پا عقب نخواهد گذاشت.

 

اما در این بین باید دید انتخاب امیری چه خواهد بود و او سرانجام در سه راهی تبریز، تهران و اصفهان کدام را انتخاب خواهد کرد. هرچند که امکان دارد پیشنهادی خارجی برسد و معادلات را تغییر دهد.

دیدگاه‌ها