کد خبر : 1621750 | 14 تیر 1398 ساعت 12:54 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: احتمال دارد در ایتالیا مشغول به کار شوم

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد می‌گوید مایل است در تابستان جاری به دنیای مربیگری برگردد و ممکن است هدایت تیمی در ایتالیا را به عهده بگیرد.

مورینیو: احتمال دارد در ایتالیا مشغول به کار شوم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو که از دسامبر 2018 بعد از اخراج از باشگاه منچستریونایتد تا این لحظه بدون تیم است و تا کنون سکان هدایت تیم دیگری را به دست نگرفته از تمایل خود برای بازگشت به دنیای مربی‌گری در تابستان جاری خبر داد و گفت مقصد بعدی‌اش ممکن است تیمی در ایتالیا باشد.

 

مورینیو پیش از هدایت منچستریونایتد، سابقه مربی‌گری در کشور پرتغال، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس را داشته است. او بعد از هدایت پورتو به ایتالیا رفت و سکان هدایت اینتر را به دست گرفت. بعد از آن آقای خاص راهی اسپانیا شده و سرمربی‌گری رئال مادرید را به عهده گرفت و در انگلیس چلسی و منچستریونایتد را هدایت کرد.

 

1408561

 

مورینیو اخیراً در مصاحبه با اسکای اسپرتز ایتالیا در پاسخ به پرسشی درباره آینده‌اش گفت:" آینده من همیشه با فوتبال خواهد بود. مربی‌گری آنهم در سطح عالی. ایتالیا؟ بله این می‌تواند یک احتمال باشد".

 

مورینیو در ماه مه اعلام کرده بود که قصد دارد تا ماه جولای به دنیای مربی‌گری برگردد.

 

او در مصاحبه اخیر خود گفت:" من ویژگی‌های زیادی دارم که یکی از آنها احترام گذاشتن به باشگاه‌های دیگر و مدیریت آنها است. برای همین هیچوقت نگفته‌ام که فلان باشگاه من را می‌خواهد و با من تماس گرفته است".

 

مورینیو در ادامه گفت:" وقتی در ماه دسامبر منچستریونایتد را ترک کردم فورا تصمیم گرفتم که می‌خواهم از تابستان کارم را شروع کنم. امیدوارم خیلی زود در پروژه‌ای که دوست دارم مشغول به کار شوم".

 

دیدگاه‌ها