کد خبر : 1621745 | 14 تیر 1398 ساعت 12:04 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

اول هفته سرنوشت‌ساز پیش روی پرسپولیسی‌ها

در شرایطی که خیلی ها تصور می کردند پرسپولیس با کمترین میزان تغییر به لیگ نوزدهم برسد اما به نظر می‌آید که حداقل 2-3 بازیکن از لیست این تیم خارج شوند.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت دور جدید تمرینات خود را این بار زیر نظر گابریل کالدرون و دستیاران او آغاز کرده اند و به شکلی جدی تر آماده لیگ نوزدهم می‌شوند. تمرین پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که 26 بازیکن در تمرین حضور دارند و احتمالا در روزهای آینده تعدادشان به 28 نفر نیز خواهد رسید؛ 28 بازیکن که اکثرشان مدعی حضور در زمین هستند.

 

گابریل کالدرون در حالی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت که فهرست بزرگسالان این تیم پر بود. حتی زمزمه هایی مبنی بر پرسش سرمربی آرژانتینی از مدیران پرسپولیس در این خصوص نیز به وجود آمد اما در نهایت به نظر می‌رسد که کالدرون میخواهد با اطلاعاتی که از چند تمرین اخیر به دست آورده، تغییراتی را در  تیم پرسپولیس به وجود بیاورد.

 

1417174

 

قرمزهای تهرانی اکنون در هر پست حداقل 2 بازیکن دارند که احتمالا در هر خط (دروازه بان، دفاع، هافبک، حمله) تغییراتی را تجربه خواهند کرد. موضوع پیشنهاد اروپایی بیرانوند و دستمزد بالای رادو باتوجه به نرخ ارز، مسئله قابل توجه است. همچنین  کمبود دفاع میانی تخصصی شاید سبب تغییرات در این پست شود. در خط هافبک نیز دو بازیکن کاندیدای خروج هستند و در پست مهاجم نوک هم پرسپولیس به شدت به حداقل یک بازیکن احتیاج دارد.

 

در 4 پیش فصلی که پرسپولیس با برانکو تجربه کرد، همیشه موضوع کنار گذاشتن بازیکن ها، جنجال های زیادی را به وجود آورد. در فصل نخست کنار گذاشتن رضا نوروزی، محمد عباس زاده، پیام صادقیان و... سبب شد تا هواداران آن ها موضع گیری کنند. فصل بعد بنگر و نورمحمدی دو کاپیتان پرسپولیس مهم ترین بازیکنان خروجی بودند. پیش از شروع لیگ هفدهم اخراج رامین رضاییان و ترک باشگاه توسط سروش رفیعی جنجال ساز شد و فصل پیش نیز جدایی 4 ستاره اتفاقاتی را به وجود آورد.

 

اما در این بین اعتماد حداکثری هواداران پرسپولیس یا به قول خودشان، پویش «هرچی برانکو بگه» سبب شد تا قرمزها با کمترین میزان تنش، جدایی حداقل 10 ستاره خود به دستور برانکو ایوانکوویچ را از سر بگذارنند.

 

1417173

 

حالا برانکو یا هر مربی دیگری، فرقی نخواهد داشت. به هر حال مسئولیت فنی یک تیم با سرمربی است و او میتواند تیم مدنظر خود را مهیای حضور در مسابقات کند و هر بازیکنی را در لیست ورودی یا خروجی قرار دهد، چرا که در پایان فصل او به همراه دستیارانش پاسخگوی نتایج خواهند بود.

 

این اصلی است که هواداران پرسپولیس پذیرفته اند و اکنون گمانه زنی ها را در شبکه های اجتماعی آغاز کرده اند. گمانه زنی هایی که شاید به استادیوم کاظمی تهران نیز رسیده باشد؛ جایی که 4 روز سرنوشت ساز تا شروع اردوی ترکیه برای قرمزها باقی مانده و باید دید در نهایت کدام بازیکنان در فهرست ورودی و خروجی جای خواهند داشت.

دیدگاه‌ها