کد خبر : 1621739 | 14 تیر 1398 ساعت 11:50 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیوستن ناپولی به جمع مشتریان ایکاردی

کالچو مرکاتو مدعی شد ناپولی به جمع باشگاه‌های خواهان به خدمت گرفتن مائورو ایکاردی پیوسته و برای انتقال او با یوونتوس رقابت خواهد کرد.

پیوستن ناپولی به جمع مشتریان ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی اینتر به یوونتوس این روزها به اوج رسیده، کالچو مرکاتو می‌گوید ناپولی هم تمایل خود برای جذب ایکاردی را به اینتر اعلام کرده و در روزهای آینده برای جذب او با یوونتوس رقابت خواهد کرد.

 

1417169

 

بر اساس این گزارش، ناپولی در حالی تلاشهایش برای جذب ایکاردی را آغاز کرده که دیروز رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس با واندا نارا، مدیر برنامه‌ها و همسر ایکاردی در ایبیزای اسپانیا ملاقات کرده است.

 

کالچو مرکاتو می‌گوید ناپولی پیشنهاد خود برای جذب ایکاری را به باشگاه اینتر ارائه داده است. پیشنهاد اینتر نسبت به یوونتوس 60 میلیون یورو پاداش اضافی دارد و از این گذشته ناپولی وعده داده که دستمزد بیشتری به ایکاردی پرداخت خواهد کرد.

 

کالچو مرکاتو می‌گوید به همین خاطر باشگاه اینترمیلان مایل است بر سر ایکاردی با ناپولی معامله کند و ترجیح می‌دهد این معامله هر چه زودتر انجام شود ولی ایکاردی مایل نیست در این باره عجله کند چرا که اولویت او فعلا ماندن در اینتر است. بر اساس این گزارش، اولویت‌های بعدی ایکاردی، ابتدا یوونتوس و سپس ناپولی خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها