کد خبر : 1621737 | 14 تیر 1398 ساعت 11:34 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مدیر سابق مارکا در ال‌چیرینگیتو

بیل و کروس، قربانی‌ علاقه شدید زیدان به پوگبا

مدیر سابق روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شد رئال مادرید به زودی شاهد نقل و انتقالی بزرگ خواهد بود و پل پوگبا در مرکز این بمب نقل و انتقالاتی قرار خواهد داشت.

بیل و کروس، قربانی‌ علاقه شدید زیدان به پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، ادواردو ایندا، مدیر سابق روزنامه مارکا با حضور در تلویزیون ال‌چیرینگیتو این کشور ادعای بزرگی درباره یک بمب نقل و انتقالاتی که به زودی توسط رئال مادرید منفجر خواهد شد مطرح کرد. ایندا مدعی است پل پوگبا به زودی به رئال خواهد پیوست اما تنها خبر شوکه‌کننده این نیست چرا که رئال آماده است علاوه بر پرداخت مبلغی قابل توجه به یونایتد،  گرت بیل و تونی کروس را هم در ازای دریافت پوگبا، به منچستریونایتد واگذار کند.

 

1417167

 

مدیر سابق مارکا می‌گوید رئال با اینکه در تابستان جاری تا کنون بسیار فعال بوده و ستاره‌های بزرگی مثل ادن هازارد، فرلان مندی، لوکا یوویچ و ادر میلیتائو را جذب کرده مصمم است ستاره فرانسوی منچستریونایتد را هم به برنابئو منتقل کند.

 

ادواردو ایندا می‌گوید بر خلاف شایعاتی که می‌گویند انتقال پوگبا بعید به نظر می‌رسد و او یوونتوس را به رئال ترجیح می‌دهد، معامله بر سر او در حال قطعی شدن بوده و حتی ممکن است پوگبا تا هفته آینده در برنابئو حاضر شود. ادعای بزرگی که مدیر سابق مارکا در ادامه مطرح می‌کند این است که رئال آماده است علاوه بر پرداخت 80 میلیون یورو به منچستریونایتد در ازای جذب پوگبا، دو ستاره خود گرت بیل و تونی کروس را هم به یونایتد واگذار کند.

 

مدیر سابق مارکا شایعات انتقال پوگبا به یوونتوس را از حقه‌های مینو رایولا، مدیر برنامه‌های جنجالی پوگبا دانسته و در گفتگو با ال‌چیرینگیتو در این باره گفت:" مطرح کردن بحث یوونتوس یکی از حقه‌های رایولا است تا قیمت پوگبا را بالا ببرد. تنها عامل مثبتی که انتقال به یوونتوس برای پوگبا دارد بحث مالیات است. ولی به نظر من پوگبا هفته آینده در مادرید خواهد بود".

 

1417165

 

ادواردو ایندا در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" این مساله یعنی مذاکره دو باشگاه برای انتقال پوگبا در مرحله خیلی پیشرفته‌ای قرار دارد. مادرید علاوه بر 80 میلیون یورو پول نقد به یونایتد پیشنهاد کرده که گرت بیل و تونی کروس را هم به آنها خواهد داد".

 

 

دیدگاه‌ها