کد خبر : 1621713 | 14 تیر 1398 ساعت 09:15 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

رافینیا:

مثلث نیمار، مسی، سوارز، جادوی ناب فوتبال است

رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا می‌گوید امیدوار است نیمار به بارسا برگردد تا دنیا بار دیگر شاهد جادوی حضور او در کنار مسی و سوارز باشد.

مثلث نیمار، مسی، سوارز، جادوی ناب فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره بازگشت نیمار به بارسلونا، دو سال بعد از اینکه این ستاره برزیلی نوکمپ را با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد، این روزها به اوج رسیده، رافینیا، ستاره برزیلی خط هافبک بارسلونا می‌گوید امیدوار است بازگشت نیمار به بارسا اتفاق بیفتد تا دنیا بار دیگر شاهد جادوی حضور او در کنار لیونل مسی و لوئیس سوارز باشد.

 

1417142

 

رافینیا درباره نیمار که در جریان چهار فصل حضورش در بارسا برای این تیم 105 گل به ثمر رسانده بود می‌گوید:" امیدوارم نیمار به بارسا برگردد. او بازیکن بزرگی است که حضورش در بارسلونا برای این تیم خیلی مفید خواهد بود".

 

رافینیا در ادامه گفت:" من تا حالا هیچ ترکیبی خارق‌العاده‌تر از مثلث مسی، نیمار، سوارز ندیده‌ام. آنها جادوی ناب فوتبالی هستند. البته امیدوارم آنتوان گریزمان هم به آنها ملحق شود".

 

رافینیا که خود تا سال 2020 با بارسا قرارداد دارد ولی اخیرا شایعاتی مبنی بر انتقالش به والنسیا مطرح شده در این باره گفت:" من فصل آینده خودم را در بارسلونا می‌بینم و برای اینکه بتوانم به بازی برای این تیم ادامه دهم به تلاش و مبارزه ادامه خواهم داد".

 

دیدگاه‌ها