کد خبر : 1617241 | 22 خرداد 1398 ساعت 14:53 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

رابیو پیروز جنگ قضایی با پاری سن ژرمن

یاغی جوان پاری سن ژرمن که علیه این باشگاه به کمیته انضباطی اتحادیه لیگ فرانسه شکایت کرده بود، موفق به اثبات ادعای خود شد.

رابیو پیروز جنگ قضایی با پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو مدت هاست که با پی اس جی به مشکل برخورد کرده است. ستاره 24 ساله وقتی از تمدید قرارداد سر باز زد، ابتدا به مدت شش روز از حضور در تمرینات منع شد. سپس انتشار شایعاتی مبنی بر امضای پیش قرارداد با بارسا، باعث شد او از حضور در رختکن تیم هم منع شود و در ماه مارس و پس از شکست پی اس جی از یونایتد در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، حضور او در یک باشگاه شبانه و همچنین لایک کردن پست اینستاگرامی پاتریس اورا که به خوشحالی از شکست پی اس جی مربوط بود، حواشی زیادی را برایش به دنبال داشت.

 

 

1395192

 

 

همان اتفاق آخر باعث شد تا پی اس جی از پرداخت پاداشی ویژه به رابیو که مربوط به خوش رفتاری بازیکنان می شد، خودداری کند. این پاداش در پی اس جی به دلیل رفتارهای مناسب بازیکنان پس از اتمام بازی ها، رفتن به سوی هواداران و تشکر از آنها و نیز رفتارهای درست در شبکه های اجتماعی پرداخت می شود.

رابیو به همین دلیل از پی اس جی به کمیته انضباطی شکایت برد و امروز اعلام شد که شکایت او مورد قبول واقع شده و پی اس جی باید پاداش او را پرداخت کند. کمیته انضباطی اعلام کرده است که پی اس جی نمی تواند یک بازیکن را به یک دلیل، دو بار جریمه کند. لازم به ذکر است که باشگاه پاریسی می تواند در مورد این رای، فرجام خواهی کند.

رابیو تا انتهای ژوئن با پی اس جی قرارداد دارد و سپس به عنوان بازیکن آزاد، می تواند راهی تیم بعدی خود شود.

دیدگاه‌ها