کد خبر : 1617228 | 22 خرداد 1398 ساعت 13:54 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

به علت مسائل شخصی؛

دایی به مسابقات گلف کاتالونیا نرسید

آقای گل جهان از سفر به کاتالونیا برای حضور در مسابقات گلف بازماند.

دایی به مسابقات گلف کاتالونیا نرسید

به گزارش ورزش سه، علی دایی که به صورت رسمی توسط پپ گوآردیولا به دومین تورنومنت گلف و مراسم جام  اسطوره های کستا براوا دعوت شده بود ولی در دقیقه نود از سفر بازماند.

 

شایان ذکر است مراسم مذکور از ١٢ تا ١٤ ژوئن در پی جی ای کاتالونیا که یکی از بهترین زمین های گلف اروپا است برگزار خواهد شد.


آقای گل جهان قرار بود با همسرش در این رویداد بزرگ و جذاب که با حضور بزرگان ورزش و تاریخ فوتبال جهان برگزار میشود شرکت کند, اما به علت کار و امور شخصی غیر منتظره از رفتن به سفر خودداری کرد.


شرکت مدیا بیس اسپورت که متعلق به برادران گواردیولا و مقر آن در بارسلونا می باشد, در حوزه تبلیغات ورزشی، استعداد یابی و ترانسفر بازیکن و مربی در سطح بین المللی و همینطور رسانه فعال است.

 

 شرکت موصوف که مسئولیت برگزاری و اجرای این تورنمنت را بر عهده داشته و میزبان اسطورهای فوتبال جهان در این رویداد است, از علی دایی هم برای شرکت در این جام دعوت کرده بود.

 

علی دایی پس از بازگشت از سفر زیر نظر مصطفی شهرکی سرمربی تیم ملی گلف و با همراهی دخترش نازنین شهرکی که قهرمان و رنک اول بانوان ایران است، تمرینات گلف خود را آغاز کرده بود ولی علیرغم آمادگی کافی برای حضور در این جام, به علت گرفتاری غیر منتظره, متاسفانه از سفر منصرف شد.

 

1412523

 

اسامی ستاره ها وچهره های بزرگ و سرشناس ورزش و فوتبال جهان که در این تورنومنت سه روز با هم به رقابت می پردازند به شرح ذیل است :


روبرتو دونادونى
 پپ گواردیولا
 لوران بلان
  رونالد دی بوئر
برند شوستر
 کریستیَن پانوچی
  رود گولیت
  چیکی بِگریستین
یرزی دودک
 دوناتو
 جان آرنه ریسه
 پاکو یِمِز
هریستو استویچکوف
جیانکارلو آنتونیونی
  فرَن گونزالز
حَمیت آلتینتاپ
آلبِرت ریه یرا
 آلین بوگاسیان
 توماس برتولد
کِنِت پِرِز.

 

1412524

 

1412525

 

1412526

دیدگاه‌ها