کد خبر : 1617220 | 22 خرداد 1398 ساعت 13:11 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ورود امباپه به باشگاه صد گله‌ها

کیلیان امباپه در جریان پیروزی 4-0 فرانسه مقابل آندورا گل اول بازی را به ثمر رساند که صدمین گل ملی و باشگاهی او بود. پدیده فرانسوی به این ترتیب به باشگاه فوتبالیست‌های صدگله وارد شد.

ورود امباپه به باشگاه صد گله‌ها

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه دیشب در جریان پیروزی 4-0 تیم ملی فرانسه مقابل آندورا در رقابتهای انتخابی یورو2020، موفق شد صدمین گل خود در رده بزرگسالان را به ثمر برساند. امباپه در دقیقه یازدهم بازی اولین گل فرانسه را به ثمر رساند تا مجموع گلهای باشگاهی و ملی‌اش را به عدد 100 برساند.

 

1412452

 

امباپه از زمانی که از رده‌ جوانان عبور کرده و به رده بزرگسالان وارد شده است تا کنون در 180 بازی به میدان رفته. او در این مدت در سطح باشگاهی، برای دو باشگاه خود موناکو و سپس پاری سن ژرمن 87 گل به ثمر رسانده و در سطح ملی، با گلی که دیروز مقابل آندورا زد، تعداد گلهای ملی‌اش را به عدد 13 رساند.

 

امباپه در جام جهانی روسیه نیز چهار گل برای فرانسه به ثمر رساند و با اختلاف دو گل عنوان آقای گلی را به هری کین انگلیسی واگذار کرد. علاوه بر امباپه، هم‌تیمی او گریزمان و کریستیانو رونالدو تنها بازیکنان چهارگله جام جهانی بودند.

 

امباپه بعد از جام جهانی در فصل گذشته لوشامپیونا آقای گل شد و 33 گل برای PSG به ثمر رساند. نزدیک‌ترین رقیب امباپه در فرانسه، نیکلاس پپه از لیل بود که یازده گل کمتر از او زده بود.

 

 

دیدگاه‌ها