کد خبر : 1617214 | 22 خرداد 1398 ساعت 12:42 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

فاش شدن زودهنگام برنامه فصل آینده لیگ برتر

درحالیکه قرار است برنامه رسمی مسابقات فصل 2019-2020 لیگ برتر انگلیس فردا اعلام شود دیلی‌میل از انتشار پیش از موعد لیست مسابقات، یک روز پیش از اعلام رسمی آن خبر داد.

فاش شدن زودهنگام برنامه فصل آینده لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل می‌گوید به نظر می‌رسد برنامه رسمی مسابقات فصل 2019-2020 لیگ برتر انگلیس که قرار بود فردا پنج‌شنبه ساعت 9 صبح به وقت محلی منتشر شود به اینترنت راه پیدا کرده و یک روز زودتر منتشر شده است. در یک اسکرین‌شات از این برنامه که در توییتر منتشر شده به نظر می‌رسد اولین بازی فصل دیدار نیو بویز نورویچ با تاتنهام خواهد بود. منچسترسیتی قهرمان فصل گذشته هم روز دوشنبه بعد از آن با ولوز دیدار خواهد کرد.

 

1412507

 

اسکرین‌شات منتشر شده در توییتر نشان‌دهنده بازیهای هفته اول لیگ برتر در فصل آینده است. با اینکه دیلی‌میل می‌گوید هیچ خبر رسمی‌ای وجود ندارد که از صحت این برنامه خبر دهد اما اگر این تصویر درست باشد نورویچ، تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر در هفته اول شروع سختی در پیش خواهد داشت.

 

بر طبق این برنامه نورویچ در هفته اول روز شنبه 10 آگوست به زمین تاتنهام، فینالیست لیگ قهرمانان می‌رود تا با این تیم بازی کند. بازی‌های این هفته با بازی قهرمان فصل پیش، منچسترسیتی در زمین ولوز به پایان می‌رسد.

 

در دیگر بازی‌ها منچستریونایتد فصل را با یک بازی خانگی مقابل برایتون آغاز کرده و آرسنال به خانه کریستال پالاس خواهد رفت.

 

 

دیدگاه‌ها