کد خبر : 1617163 | 22 خرداد 1398 ساعت 09:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: جدیت و تعهد بازیکنان فرانسه عالی بود

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، شاگردانش را به خاطر فراموش کردن شکست ترکیه و پیروزی پرگل مقابل آندورا تحسین کرد و فرانسه را تیمی با طرز فکر حرفه‌ای دانست.

دشان: جدیت و تعهد بازیکنان فرانسه عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در چهارمین بازی خود در رقابت‌های انتخابی یورو2020 دیشب در خاک آندورا به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 4-0 به پیروزی رسیده و شکست خود در بازی قبلی مقابل ترکیه را به فراموشی بسپارد. شاگردان دیدیه دشان با این پیروزی 9 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ترکیه در صدر جدول گروه H قرار گرفتند.

 

1412457

 

دشان که در ترکیه انتقادهای تندی نسبت به عملکرد بازیکنانش کرده بود دیشب بعد از پیروزی مقابل آندورا شکایتی نداشت و در عوض به تحسین از بازیکنان تیم ملی فرانسه پرداخت.

 

دیدیه دشان بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" ما حتی می‌توانستیم چند گل دیگر هم بزنیم. بازیکنان تیم ملی فرانسه امروز با طرز فکر و نگرشی عالی بازی کردند و من در نوع بازی‌شان جدیت و تعهد نسبت به پیراهن ملی فرانسه را دیدم".

 

1412455

 

دشان در ادامه گفت:" ما باید خیلی سریع خودمان را با شرایط سازگار می‌کردیم. بازیکنان ما بعد از بازی ضعیفی که مقابل ترکیه داشتند خیلی زود واکنش نشان دادند. ممکن است خیلی‌ها فکر کنند برد امروز ما ساده بدست آمده ولی واقعیت این است که ما خیلی خوب کار کردیم. بازیکنان من با کیفیت عالی بازی کردند و من معتقدم امروز از بازی کردن در کنار هم لذت بردند".

 

سرمربی تیم ملی فرانسه در ادامه گفت:" بازیکنان فرانسه امروز عالی بودند. ما حالا 9 امتیاز داریم و از این به بعد هدف‌مان این است که حداکثر امتیازهای ممکن را جمع کنیم. این سه امتیاز ارزش‌شان به اندازه سه امتیاز سایر بازی‌ها است. حالا بازیکنان ما با حس خوب به تعطیلات می‌روند. تعطیلاتی که به آن نیاز دارند چون بازی‌های ملی از ماه سپتامبر دوباره شروع می‌شود".

 

دیدگاه‌ها