کد خبر : 1617157 | 22 خرداد 1398 ساعت 09:15 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

مارکوس زورگ:

به عملکرد تیم ملی آلمان باید افتخار کرد

بعد از پیروزی 8-0 آلمان مقابل استونی که دیشب در رقابتهای انتخابی یورو2020 اتفاق افتاد، مارکوس زورگ، دستیار سرمربی تیم ملی آلمان عملکرد و نتیجه مانشافت در این بازی را بی‌نظیر خواند.

به عملکرد تیم ملی آلمان باید افتخار کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان دیشب در حالیکه سرمربی‌اش یواخیم لوو را که مدتی پیش در یک سالن ورزشی دچار حادثه شده و همچنان بستری است را روی نیمکت نمی‌دید، در ادامه رقابتهای انتخابی یورو 2020 در خاک خود به مصاف استونی رفت و با نتیجه پرگل 8-0 به پیروزی رسید. بعد از این بازی، مارکوس زورگ، دستیار سرمربی آلمان که در غیاب لو هدایت مانشافت را به عهده دارد به ستایش از بازیکنانش پرداخت و عملکرد آنها و نتیجه بدست آمده در این بازی را بی‌نظیر دانست.

 

1412448

 

آلمان در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به ایرلند شمالی با 9 امتیاز از سه بازی در رتبه دوم گروه C قرار دارد و در ادامه رقابتهای این گروه روز ششم سپتامبر در هامبورگ به مصاف نایب‌قهرمان لیگ ملتهای یوفا، هلند خواهد رفت. بازی‌ای که انتظار می‌رود با حضور یواخیم لوو به عنوان سرمربی آلمان انجام شود.

 

زورگ بعد از پیروزی پرگل دیشب آلمان به خبرنگاران گفت:" دیگر از این بهتر نمی‌شود. شور و شوق تیم در این بازی تعیین کننده بود. یعنی همان چیزی که ما از بازیکنان‌مان خواسته بودیم".

 

1412449

 

دستیار سرمربی تیم ملی آلمان در ادامه گفت:" یکی دیگر از هدفهای ما در این بازی روحیه دادن به هواداران مانشافت بود که معتقدیم موفق شدیم به این هدف برسیم. چنین پیروزی‌ای تنها در شرایطی ممکن است که کل تیم با اتحاد کامل عمل کرده و همه اعضایش برای رسیدن به هدف مشترک دست به دست هم بدهند".

 

زورگ در ادامه صحبتهایش افزود:" باید از این تیم قدردانی کرد. تیمی که بعد از یک فصل طولانی و وقفه بلند 10 روزه، وقتی به زمین رفت از جان و دل مایه گذاشت و با آخرین حد توان جنگید. ما باید به عملکردمان در دو بازی اخیر تیم ملی افتخار کنیم".

 

دیدگاه‌ها